۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۶۲۳۵۰۸
امام جمعه موقت اصفهان تأکید کرد؛

ضرورت توجه به ظرفیت‌های نسل جوان برای حل مشکلات کشور

ضرورت توجه به ظرفیت‌های نسل جوان برای حل مشکلات کشور
حجت الاسلام میردامادی با اشاره به دستاوردهای علمی و نظامی کشور، گفت: هرکجا از نسل جوان و ظرفیت‌های داخل کشور استفاده کردیم شاهد موفقیت‌های بسیار بزرگی بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام سید مجتبی میردامادی، امام جمعه موقت اصفهان، ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه باید متوجه محرمات اخلاقی و سیاسی و جناحی باشیم، گناه سیاسی و جناحی را خطرناک‌ترین گناه برشمرد و گفت: اینکه برای حزب و جناحی که در مسیر خداوند نیست قدم برداریم و از ان دفاع کنیم از گناه بسیار بزرگی است.

امام جمعه موقت اصفهان ولایت فقیه و تبعیت از رهبری و ولی فقیه را خط مشترک و وجه مشترک نیروهای مسلح برشمرد و اظهار کرد: نیروهای مسلح ما سربازان امام زمان(عج) هستند و از سعادت و توفیق بسیاری فیض می‌برند.

حجت الاسلام میردامادی جوانگرایی و توجه به ظرفیت‌های نسل جوان را از ویژگی‌های دیدگاه‌ها رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و افزود: در هر عرصه‌ای که از توانمندی‌های نسل جوان استفاده کردیم و نخبگان را به کار گرفتیم نتایج موفقیت آمیز بسیار خوبی کسب کردیم، همین نسل جوان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و از کشور با تمام توان دفاع کردند.

وی با اشاره به شکار پهپاد آمریکایی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها مدعی بودند پهپاد آنها قابل شناسایی و رهگیری نیست اما شاهد بودیم که جوانان کشور ما با استفاده از دانش بومی و توانمندی داخلی نه تنها این پهپاد را شناسایی کردند بلکه آن را منهدم کرده و درس عبرت بزرگی به دشمنان دادند.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه توانمندی‌های نظامی و دفاعی کشور با تکیه بر توان جوانان و ظرفیت‌های داخل کشور پدید آمده است، اظهار کرد: برای رفع مشکلات کشور به ویژه در عرصه اقتصادی باید به جای چشم داشتن به بیگانگان به ظرفیت‌های درون کشور و جوانان و نخبگان خود توجه کنیم تا بتوانیم به دستاوردهای بزرگ در این عرصه برسیم.

حجت الاسلام میردامادی رشد علمی کشور را از دستاوردهای نسل جوان عنوان کرد و گفت: دروازه مسیر پیشرفت و ترقی از راه علم می گذرد و به همین دلیل است که علم و دانش در اسلام جایگاه خاص و ویژه ای دارد، امروز شاهد هستیم که دشمنان از رشد و ترقی علمی کشور ما شگفت زده هستند و این موضوع به دلیل اتکا به توانمندی جوانان در این عرصه است./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات