۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۶۲۳۵۲۲
حجت الاسلام موسوی:

اربعین فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگر ادیان و مذاهب است

اربعین فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگر ادیان و مذاهب است
حجت الاسلام موسوی اربعین را فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگر ادیان دانست و گفت: سال‌های گذشته نیز شاهد حضور پیروان ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین بودیم.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه حرکت اربعین جریانی تمدن ساز است، اظهار داشت: اربعین مقدمه‌ای بر ظهور حجت بن الحسن (ع) است، امروزه با مشاهده پیاده روی اربعین حسینی و مواکب حسینی پی می‌بریم که تمام مقدمات ظهور در حال تحقق هستند.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر (عج) اهواز با اشاره به جمع شدن میلیون‌ها انسان از کشور‌های مختلف و بروز صفات اخلاقی پسندیده بیان داشت: تحمل سختی ها، فداکاری، حلم، بردباری و صبر در وجود زائر امام حسین (ع) متبلور می‌شود، ظهور چنین خصایصی نشانه‌ای از آمادگی مردم برای ظهور است.

این مقام مسؤول اربعین را فرصتی برای برقراری ارتباط با دیگر ادیان دانست و گفت: سال‌های گذشته نیز شاهد حضور پیروان ادیان و مذاهب مختلف در راهپیمایی اربعین بودیم، اربعین عامل وحدت و مقدمه از بین رفتن استکبار جهانی، ظلم و بی عدالتی در سراسر جهان است.

حجت الاسلام موسوی در رابطه با ترس دشمنان از حرکت اربعین عنوان داشت: اربعین یک حرکت دهشتناک و هولناک برای استکبار است، طبق اخبار موثق سال گذشته ۳۰۰ نفر را در میان زائران قرار دادند تا با شناسایی نقاط قوت اربعین به مقابله و توطئه چینی بپردازند.

وی با بیان اینکه همه ساله شاهد فتنه‌های دشمنان همزمان با فرا رسیدن اربعین هستیم، تصریح کرد: همه جریان‌های سیاسی عراق و مرجعیت، مطالبات مردم عراق را بر حق دانسته و بر رفع آن‌ها تأکید کردند با این حال اغتشاش و آتش زدن‌ها را هیچکدام نپذیرفتند و عملا بار دیگر توطئه صهیونیستی سعودی که برای ممانعت از حضور زوار در راهپیمایی اربعین بود، به شکست انجامید./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات