۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۶۲۳۵۳۲

ظرفیت مرز خسروی برای ۲ روز آینده هم تکمیل شد

ظرفیت مرز خسروی برای ۲ روز آینده هم تکمیل شد
براساس اعلام ستاد اربعین استان کرمانشاه ظرفیت مرز خسروی برای دو روز آینده تکمیل است.

به گزارش خبرگزاری رسا، مرز خسروی امسال برای نخستین بار میزبان زائران اربعین است و استقبال زائران از این مرز سبب ازدحام جمعیت از مسیرهای دسترسی به پایانه مرزی و پایانه خروج شده است.

براساس اعلام ستاد اربعین استان کرمانشاه ظرفیت مرز خسروی برای دو آینده تکمیل است و زائرانی که قصد خروج از مرز خسروی را دارند سفر خود را 24 تا 48 ساعت به تاخیر انداخته تا در مرز معطل نشوند.

برآورد می‌شود که شب گذشته 50 هزار نفر در شهر قصرشیرین و مرز خسروی حضور داشتند و شب را در کمپ‌های هلال احمر، استراحتگاه‌ها‌، موکب‌های اربعین و منازل مردم سپری کردند.

روز گذشته و در پی افزایش شمار زائران در شهر قصرشیرین امام جمعه این شهر و برخی از بزرگان محلی از مردم خواستند به سنت گذشتگان منازل خود را برای استراحت در اختیار زائران قرار دهند که این دعوت از سوی مردم اجابت شد.

براساس اعلام هلال احمر شب گذشته 12هزار نفر در کمپ‌های هلال احمر اسکان داده شدند و نیروی انتظامی نیز اعلام کرد 10هزار خودرو در پارکینگ‌های شهر قصرشیرین پارک شده است.

ستاد اربعین استان کرمانشاه اعلام کرد که ساعت عبور زائران اربعین از مرز خسروی از امروز به ساعت 6 صبح تا ساعت 14 تغییر کرده است.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات