۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۲۳۵۳۵

چهارمین گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات سراسر کشور برگزار شد

چهارمین گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات سراسر کشور برگزار شد
چهارمین گردهمایی رابطان بیمه مکمل درمان مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور با هدف دانش گرایی و تبادل تجارب به منظور ارتقای کیفیت خدمات برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، چهارمین گردهمایی رابطان بیمه آسیای مستقر در مراکز خدمات حوزه‌های علمیه سراسر کشور با حضور مسئولان و مدیران کشوری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، بیمه آسیا و رابطان بیمه آسیای مراکز خدمات سراسر کشور در مجتمع اقامتی فرهنگی اداری آفتاب ولایت مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین میراحمدی جانشین معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات در این گردهمایی با اشاره به آیات سوره مبارک عصر گفت: بر اساس آیات سوره عصر انسان در خسران به سر می‌برد اما می‌توانیم این خسران را با عمل صالح جبران کنیم و به اعمالمان رنگ و بوی خدایی بدهیم.

وی گفت: در روایات آمده است تا زمانی که به دنبال بر طرف کردن حوائج و مشکلات مسلمانان هستید خداوند متعال مشکلات شما را حل می‌کند.

جانشین معاون سلامت و امور بیمه‌ها خطاب به رابطین بیمه آسیا گفت: شما بهترین زمان عمر خود را در مرکز خدمات حوزه سپری می‌کنید، از فرصت خدمت‌گزاری به سربازان حضرت ولی‌عصر(عج) استفاده کنید، چراکه خدمت به طلاب رضایت امام زمان (عج) را در پیش دارد و رضایت حضرت بقیه‌الله باعث خشنودی خداوند متعال می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حائری مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان نیز در مراسم افتتاحیه این گردهمایی گفت: همکاری مرکز خدمات و بیمه آسیا باید به عنوان یک نشان قابل قبول در ارائه الگویی موفق برای همه مراکز اداری و خدمت‌رسانی به ویژه در صنعت بیمه مطرح باشد.

وی با اشاره به آیه شریفه «وَ یُطْعِمُونَ الطَّعامَ عَلی‌ حُبِّهِ مِسْکِیناً وَ یَتِیماً وَ أَسِیراً» افزود: خداوند متعال در سوره انسان با روایت خدمت‌رسانی مخلصانه امیرالمؤمنین (ع) و خانواده ایشان، الگوی انسانیت را تشریح می‌کند.

مدیر مرکز خدمات استان ادامه داد: هرچه انسان به خودش بپردازد و از دیگران غافل باشد، از انسانیت دور می‌شود و هراندازه به دیگران بپردازد بر مدار انسانیت می‌چرخد.

وی خطاب به رابطین بیمه آسیا بیان کرد: شما در مسیر خدمت‌رسانی به طلاب گام بر می‌دارید آن هم طلبه‌ای که درگیر مشکلات بیماری خود و خانواده‌اش است، پس از این فرصت خدمت‌رسانی کمال استفاده را ببرید.

سخنرانی دکتر حدادی منش معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، آقای بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا، ارائه گزارش آقایان پیغمبری مدیرکل امور بیمه‌های مرکز خدمات و پایدار مدیر پروژه بیمه مکمل طلاب کشور، برگزاری کارگاه ارتقای فرهنگ بیمه، بررسی مشکلات، پرسش و پاسخ و تجلیل از برترین رابطین بیمه آسیا از محورهای این گردهمایی بود./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات