۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۶۲۳۵۳۶
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

ظرفیت ‌مرز ‌خسروی تکمیل شد| زائران از حضور در مرز خودداری کنند‌

ظرفیت ‌مرز ‌خسروی تکمیل شد| زائران از حضور در مرز خودداری کنند‌
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اعلام اینکه ظرفیت در مرز خسروی تکمیل است، گفت: زائران اربعین سفر خود را مدیریت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ محمدرضا آمویی با اشاره به اینکه محدودیت‎های زمانی در مرز خسروی وجود دارد اظهار داشت: از صبح تا کنون چند ده هزار زوار منتظر عبور از گیت‎های کشور جمهور اسلامی و ورود کشور عراق هستند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: ظرفیت در مرز خسروی تکمیل است، لذا زوار اربعین روزهای سفر خود را مدیریت کنند و یا از ظرفیت‎ها دیگر مرزها برای شرکت در پیاده‎روی عظیم اربعین استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه زوار تحت هیچ شرایطی مرز خسروی را برای عبور از کشور امروز انتخاب نکنند عنوان کرد: با توجه به جمعیت انبوهی که در حال حاضر در مرز خسروی برای عبور وجود دارد، سایر زوار تحت هیچ شرایطی به این مرز مراجعه نکنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه زائران امروز از مراجعه به مرز خسروی خودداری کنند خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت ساعت اعزام زوار به خاک عراق که از 7 صبح تا 16 عصر، ظرفیت خسروی از هم اکنون تکمیل شده است.

آمویی با اشاره به اینکه کار اعزام زائرانی که طی یکی دو روز گذشته در مرز خسروی و شهر قصرشیرین اسکان داده شده بودند در حال انجام است عنوان کرد: تلاش می شود این افراد تا ساعت 16 عصر امروز از مرز عبور داده شوند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نیز از زائران خواسته شده بود تا از حضور در مرز خسروی خودداری کنند عنوان کرد: به محض فراهم شدن شرایط برای حضور مجدد زائران در مرز خسروی اطلاع رسانی لازم انجام می‎شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
علی ناصری
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۳
از اون طرف زوار میگویند امکان تردد از مرز در طرف عراق بعلت عدم وسایل نقلیه امکان پذیر نیست.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
ان شاالله مشکل زوار حل شود حیفه این همه شور و شوق به خاطر نبود امکانات خراب بشه
2
0