۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۶۲۳۵۵۵
امام جمعه اشترینان:

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم در تقویت انس بیشتر جوانان با مسجد است

کانون های مساجد ظرفیتی عظیم در تقویت انس بیشتر جوانان با مسجد است
امام جمعه اشترینان به فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: این کانون ها ظرفیتی عظیم برای تقویت و انس بیشتر جوانان با مسجد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام حیدر خلجی، امام جمعه اشترینان، ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با کانون های فرهنگی هنری مساجد به مناسبت 19 مهر گفت: کارکردهای مسجد محوری باید احیا شود.

وی به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان اشاره و عنوان کرد: تجهیز کانون های فرهنگی هنری مساجد و تقویت کمی و کیفی این پایگاه های دینی در انجام رسالتی که در حوزه فرهنگی و دینی بر دوش دارند، مؤثر است.

حجت الاسلام خلجی خاطرنشان کرد: با احیای کارکرد مسجد محوری باید زمینه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی به ویژه بین نسل نو را فراهم ساخت.

وی در ادامه به فعالیت های تشکیلاتی کانون ها اشاره کرد و اظهار داشت: با برنامه ریزی و مدیریت صحیح باید جلوی تعطیل بودن فعالیت کانون ها گرفته شود و برنامه های متنوع و شاخصی با محوریت مسجد برای نسل جوان و نوجوان درنظرگرفته شود.

امام جمعه اشترینان بر ضرورت تقویت و انس بیشتر نسل نو با مساجد تأکید کرد و عنوان داشت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد ظرفیتی عظیم در این زمینه و مقابله با توطئه های دشمنان است.

حجت الاسلام خلجی بیان داشت: باید از ظرفیت عظیم کانون های فرهنگی هنری مساجد و حضور نسل جوان و نوجوان در زمینه های مختلف همچون اربعین حسینی، اعیاد و مناسبت های مذهبی دیگر بهره مند شد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات