۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۲۳۵۵۸

ادامه خدمت رسانی طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی به زائران تا پس از اربعین

ادامه خدمت رسانی طلاب مدرسه علمیه آیت الله قاضی به زائران تا پس از اربعین
حجت الاسلام خاکی گفت: اقامه نماز‌های یومیه و پاسخگویی به مسائل شرعی از سوی طلاب مدرسه آیت الله قاضی دزفول تا یک روز پس از اربعین ادامه دارد.
حجت الاسلام خاکی، مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فعالیت طلاب در ایام اربعین عنوان داشت: بسیاری از طلاب برای حضور در مراسم اربعین عازم کربلا شدند، اما اندک طلاب باقی مانده در مواکب شهرستان و مرز چذابه و هیأت‌های مذهبی حضور پیدا کرده و مشغول خدمت رسانی به زائران هستند.

مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول با اشاره به برپایی موکب شهرستان دزفول در مرز چذابه اظهار داشت: طلاب با حضور در این موکب افزون بر خدمت رسانی، به اقامه نماز‌های یومیه و پاسخگویی به مسائل شرعی می‌پردازند و چنین خدمتی از سه روز پیش آغاز و تا یک روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام خاکی با بیان اینکه حداقل یک روحانی برای اقامه نماز‌های یومیه در موکب شهرستان دزفول حضور دارد، خاطرنشان کرد: در پیاده روی اربعین باید خود را در محضر امام معصوم تجسم کنیم تا بهره دوچندانی از زیارت سیدالشهدا (ع) ببریم.

وی تأکید کرد: اعتقاد بر اینکه امام معصوم چه در زندگانی و چه در ممات حضور دارد سبب خواهد شد تا انسان خود را، چون دانش آموزی تصور کند که در مدت زمان حضور در مدرسه از سوی معلم، مورد توجه قرار می‌گیرد؛ بنابراین با چنین تفکر و اعتقادی هیچگونه خطا، گناه و تعرض به حقوق دیگران روی نمی‌دهد.

مدیر مدرسه آیت الله قاضی دزفول گفت: درک حضور معنوی امام معصوم، ذخیره‌ای خواهد شد تا انسان ماه‌ها پس از بازگشت از زیارت اربعین، هیچگونه خطایی انجام ندهد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات