۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۲۳۵۵۹
معاون آموزش مدرسه امام حسن عسکری مطرح کرد؛

برگزاری دوره نخبه پروری برای دانش آموزان شهر ویس

برگزاری دوره نخبه پروری برای دانش آموزان شهر ویس
حجت الاسلام عبودی گفت: در تابستان دوره نخبه پروری را جهت آشنایی با حوزه برای دانش آموزان نخبه شهرستان ویس برگزار کردیم.
حجت الاسلام عبودی، معاون آموزش مدرسه امام حسن عسکری (ع) ویس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه برای سال تحصیلی جاری جذب طلبه صورت نگرفت، اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید بنا بر جذب ۱۵ طلبه از مقاطع متوسطه اول است که در این باره در تابستان دوره نخبه پروری را جهت آشنایی با حوزه برگزار کردیم.

معاون آموزش مدرسه امام حسن عسکری (ع) ویس بیان داشت: در دوره نخبه پروری که هفته‌ای یک بار برگزار شد، ۳۰ تا ۴۰ دانش آموز نخبه شهر ویس و روستا‌های اطراف شرکت کردند ضمن اینکه در پایان هر هفته نیز اردوی تفریحی گنجانده شده بود.

این مقام مسؤول ادامه داد: مباحث اعتقادی، اخلاقی، گفتگو‌های گروهی و دوجانبه جزو مباحث گنجانده شده در دوره بود، اما در رابطه با مباحث حوزوی هیچگونه بحثی صورت نگرفت، البته هدف از برگزاری چنین دوره‌ای تربیت نیرو‌های مؤمن انقلابی است.

حجت الاسلام عبودی با اشاره به اینکه امسال دو استاد جدید و در کل ۵ استاد مشغول به تدریس اشتغال دارند، افزود: از سال ۹۵ تاکنون پذیرشی صورت نگرفت؛ از این رو اکنون در مدرسه ۱۵ طلبه در پایه‌های ۵، ۷ و ۸ به تحصیل اشتغال دارند.

وی با بیان اینکه طلاب فارغ التحصیل پایه ۹ به سایر مدارس اعزام شدند، گفت: برخی طلاب بصورت غیرحضوری مشغول درس هستند و پایه ۶ نیز در مدرسه وجود ندارد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات