۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۲۳۵۷۴

آخرین وضعیت مرز خسروی

آخرین وضعیت مرز خسروی
دبیر قرارگاه اربعین در مرز خسروی از اعلام درخواست‌‌ برای افزایش ساعت تردد از مرز خسروی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مسعود بهرام‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه از چند روز گذشته تاکنون 110 هزار زائر از این مرز عبور کرده‌اند اظهار داشت: امکانات کافی برای اسکان زائران در قصرشیرین و خسروی وجود دارد و تاکنون به طور میانگین هرشب 7000 نفر اسکان داده شده‌اند.

وی عنوان کرد: به کمک موکب‌ها و ارگان‌های دیگر هر وعده 10 تا 15 هزار پرس غذا پخت و بین زائران توزیع می‌شود.

بهرام‌نژاد با بیان اینکه شرایط مرز خسروی همراه با معطلی است گفت: ما برای خروج زائران محدودیتی نداریم و محدودیتی زمانی اعمال شده ناشی از مشکلات طرف عراقی است و با این وجود درخواست‌هایی برای افزایش ساعت تردد داده شده است.

دبیر قرارگاه اربعین در مرز خسروی بیان کرد: زائران با رصد اخبار و اطلاع از شرایط مرز زمان خود را مدیریت کنند و حرکت به سمت مرز را به ساعات و روزهای خلوت موکول کنند.

وی افزود: خدمات‌رسانی در داخل عراق تا روز اربعین است اما در داخل کشور تا 30 مهر ماه ادامه دارد اما از زائران درخواست می‌شود زمان خود برای برگشت را نیز مدیریت کنند و از همین الان برنامه‌ریزی داشته باشند که با تجمع در مرزها مواجه نشویم.

علی اصغر خواجه الدین
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
موج بازگشت زائران اباعبدالله الحسین در شرایطی از دیشب آغاز شده است که آب و هوای مرزهای کشور در خسروی بارانی،‌ شلمچه و چذابه شرجی اما خنک و در مرز مهران گرم است.
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳
سلام
ما الان مرز شلمچه هستیم
اتوبوس هست خداروشکر
قیمتها هم مناسب هست از ۵۰ تومن هست به بالا
2
0