۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲
کد خبر: ۶۲۳۶۰۲
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی:

پیاده روی اربعین حسینی به یک جریان پرشکوه عبادی تبدیل شده است

پیاده روی اربعین حسینی به یک جریان پرشکوه عبادی تبدیل شده است
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری گفت: امروز کربلا میعادگاه امت اسلامی است و این پیاده روی میلیونی نمایش اتحاد مسلمانان است.
حجت الاسلام والمسلمین احمد شفیعی، مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با بیان این که امروز جهان مات و مبهوت حضور عظیم مردم در پیاده روی اربعین حسینی است، گفت: امروز کربلا میعادگاه امت اسلامی است و این پیاده روی میلیونی نمایش اتحاد مسلمانان است.
 
وی با بیان این که دشمنان با فتنه انگیزی نمی‌توانند مانع حضور عاشقان حسینی در پیاده روی اربعین شوند، افزود: امروز به برکت خون شهیدان اربعین از افول خارج شد و به یک جریان پرشکوه عبادی تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز حماسه اربعین حسینی به یک جریان عظیم برای وحشت دشمنان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که رسانه‌های غربی در طی سال‌های اخیر از نمایش این عظمت میلیونی خودداری کرده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با تأکید براین که امروز رسانه‌های جبهه مقاومت باید بیش از پیش عظمت حماسه اربعین حسینی را بیان کنند، تصریح کرد: این در حالی است که امروز رسانه‌های غربی حاضر نیستند گوشه‌ای از این حرکت عظیم را به نمایش درآورند چرا که این حرکت عظیم نماد حق طلبی است.
 
وی با بیان این که این راهپیمایی مانوری عظیم و سلاحی علیه کفر و شرک است که هر سال گسترده‌تر می‌شود، ادامه داد: اگر همه قدرت‌های مادی جهان هم متحد شوند نمی‌توانند مانع خلق حماسه عظیم اربعین حسینی شوند.
 
مسؤول مدرسه علمیه مصطفی خان ساری با اشاره به توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای به آشوب کشاندن عراق پس از نابودی داعش گفت: دشمنان امت اسلامی در تلاش بودند با برجسته سازی ملی گرایی، تضعیف مرجعیت دینی و همچنین طرح دخالت ایران در امور عراق، زمینه دشمنی میان دو ملت ا فراهم کنند.
 
حجت الاسلام شفیعی با بیان این که این توطئه خطرناک دشمن با هوشیاری ملت‌های دو کشور خنثی شد، افزود: دشمنان امت اسلامی نمی‌توانند با طرح چنین اغتشاشات و ناامنی‌هایی زمینه کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی اربعین حسینی را فراهم کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود با بیان این که اجتماع عظیم اربعین حسینی از اثرات انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا است، گفت: امسال حضور مردم در مراسم اربعین چند برابر شده و بنابر گزارش‌ها حدود صد کشور دنیا در این اجتماع حضور دارند که این حرکت بی‌نظیر برگفته از قدرت پاک خون شهدای کربلا و اثر بصیرت انقلاب اسلامی که برگرفته از نهضت عاشورای حسینی است در مردم ایجاد کرده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات