۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۲۳۶۱۵
فرمانده مرزبانی ناجا خبر داد؛

رایزنی برای افزایش گیت‌های گذرنامه در ‌عراق| مشکل تردد زائران برطرف شد

رایزنی برای افزایش گیت‌های گذرنامه در ‌عراق| مشکل تردد زائران برطرف شد
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از رایزنی برای افزایش گیت‌های کنترلی در مرز عراق خبر داد و گفت: مشکل تردد زائران در آن سوی مرز جمهوری اسلامی ایران برطرف شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار قاسم رضایی امروز در حاشیه بازدید از مرز مهران‌، اظهار داشت: چند روز دیگر به اربعین ‌باقی مانده ولی جمعیت چشمگیری در حال تردد در مرزهای ایران و عراق هستند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که بین دستگاه‌های داخلی و بین دستگاه‌های خود عراق انجام شده بود، امروز ما شاهد هماهنگی بسیار بالایی بین این دو کشور هستیم.

وی افزود: در بحث روابط، تعامل و همچنین چگونگی تسهیل در تردد زوار آرامش بسیار خوبی بر مرز حاکم است.

رضایی تصریح کرد: از سوی زائرانی که از عتبات عالیات برمی‌گردند مسائل و مشکلاتی در خصوص آبرسانی به زوار در خاک‌ عراق مطرح شده که امروز در این بازدید میدانی درحال هماهنگی هستیم تا تانکرهای آبرسان را راهی مسیر پیاده‌روی در زرباطیه عراق کنیم.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی بیان داشت: مشکل دیگری که از صبح امروز با آن روبه‌رو بودیم، در مرز زرباطیه با توجه به حجم ازدحام‌ جمعیت در ورود به کشور شاهد ترافیک بودیم که با افزایش گیت‌های گذرنامه در کشور عراق مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: دلیل این مشکل هم این بود که بیشتر برنامه‌ریزی‌ها در این زمان برای خروج زوار از ایران بوده و کمتر برای ورود برنامه‌ریزی داشتیم اما این مشکل هم‌اکنون برطرف شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: کرایه خودروها در مرز زرباطیه تا داخل خاک عراق نابسامان گزارش شده که در حال ساماندهی آن هستیم.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
سلام بر حسین شهید
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
موج بازگشت زائران اباعبدالله الحسین در شرایطی از دیشب آغاز شده است که آب و هوای مرزهای کشور در خسروی بارانی،‌ شلمچه و چذابه شرجی اما خنک و در مرز مهران گرم است.
1
0