۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۶۲۳۶۱۶

ضرورت هم‌افزایی نهادها و موسسات حوزوی در برنامه‌های علمی پژوهشی

ضرورت هم‌افزایی نهادها و موسسات حوزوی در برنامه‌های علمی پژوهشی
معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی بر ضرورت هم‌افزایی و پشتیبانی نهادها و موسسات حوزوی از برنامه‌های علمی پژوهشی هم تاکید کرد.

به گزارش  خبرگزاری رسا، سرکار خانم ریحانه حقانی در دیدار حجت‌الاسلام یعقوب‌نژاد با اشاره به برگزاری دومین همایش کتاب سال بانوان با هدف شناسایی و حمایت از بانوان پژوهشگر در حوزه علوم انسانی اسلامی با نگاه ویژه به عرصه زن و خانواده گفت: دومین همایش کتاب سال بانوان با مشارکت نهادهای علمی پژوهشی حوزوی برگزار می‌شود و در همین راستا از پیشنهادات و دیدگاه‌های مختلف برای برگزاری بهتر همایش استفاده خواهیم کرد.

در ادامه این دیدار حجت‌الاسلام یعقوب نژاد برگزاری همایش کتاب سال بانوان را اقدامی نو و ارزشمند توصیف کرد و از آمادگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برای انتقال تجربیات این مرکز برای برگزاری بهتر همایش خبر داد.

وی بر ضرورت هم‌افزایی و پشتیبانی نهادها و موسسات حوزوی از برنامه‌های علمی پژوهشی هم تاکید کرد اظهار داشت: برای جلوگیری از موازی‌کاری و اسراف نشدن هزینه‌ها شایسته است همه نهادها و موسسات از طرح‌ها و برنامه‌های هم در عرصه‌های مختلف حمایت کنند و به سوی ارائه کارهای مشترک گام بردارند.

معاون پژوهش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در پایان بر ظرفیت علمی و پژوهشی بانوان طلبه به ویژه در جامعه الزهرا علیهاالسلام تاکید کرد و گفت: این ظرفیت بزرگ هنوز به صورت مناسب به جامعه علمی کشور معرفی نشده است و برگزاری همایش کتاب سال بانوان می تواند در این جهت موثر باشد./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات