۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۲۳۶۴۹
دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان خبر داد؛

حمل و نقل رایگان طلاب تا مرز‌های شلمچه و چذابه

حمل و نقل رایگان طلاب تا مرز‌های شلمچه و چذابه
حجت الاسلام کیانی از تخصیص دو دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل رایگان طلاب به سوی مرز شلمچه و چذابه خبر داد.
حجت الاسلام محمد کیانی، دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از همکاری بسیج طلاب و معاونت امور طلاب خوزستان خبر داد و گفت: در روز‌های یک شنبه و دوشنبه (۲۱ و ۲۲ مهر) دو دستگاه اتوبوس جهت حمل و نقل رایگان طلاب به سوی مرز شلمچه و چذابه هماهنگ شده است.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه حرکت از پس از نماز مغرف و عشاء و از جلوی مسجد اعظم اهواز صورت می‌گیرد، اظهار داشت: طلاب باید نام و نام خانوادگی، کد طلبگی، نام مدرسه علمیه، شماره تماس و تاریخ حرکت را به آیدی کارشناس معاونت امور طلاب خوزستان (@howzekhozestan) ارسال کنند و در صورت عدم پاسخ از آیدی فوق؛ تا ساعت ۱۰ صبح روز حرکت، با شماره موبایل ۹۸۹۳۹۴۲۴۹۱۸۵ تماس بگیرند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه حمل و نقل طلاب بصورت رایگان است، افزود: طلاب می‌توانند به صورت خانوادگی شرکت کنند؛ از سوی طلاب خواهر و خانواده هیشان نیز از این خدمت بهره‌مند خواهند شد و زائران غیرطلبه می‌هم از ساعت ۱۲ هر روز (در صورت وجود ظرفیت خالی) جهت همان روز ثبت نام کنند.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه ظرفیت گنجایش در هر اتوبوس ۳۷ نفر است، خاطرنشان کرد: امروز و تا این لحظه ۳۵ نفر برای حضور در مرز شلمچه و ۲۸ نفر برای حضور در مرز چذابه نام نویسی کردند که قطعا تا نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تهیه اتوبوس برای جابجایی رایگان حمل و نقل طلاب به سوی مرز شلمچه و چذابه از دیروز آغاز و تا فردا ادامه خواهد داشت.

دبیر ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه مواکب حسینی حوزه علمیه خوزستان آماده اسکان و پذیرایی از طلاب هستند، خاطرنشان کرد: حوزه علمیه امام خامنه‌ای اهواز، حوزه علمیه سیدالشهدای خرمشهر، حوزه علمیه بقیه الله و امام جعفرصاد (ع) اندیمشک و حوزه علمیه رضویه هویزه آماده اسکان طلاب هستند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات