۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶
کد خبر: ۶۲۳۷۲۴

«بالای همه نوشته‌هایم نام توست» منتشر شد

«بالای همه نوشته‌هایم نام توست» منتشر شد
کتاب «بالای همه نوشته‌هایم نام توست»، قطعه‌های ادبی و نیایشی برگرفته از آیات قرآن کریم است که برای گروه سنی نوجوان منتشر و روانه بازار شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، کتاب «بالای همه نوشته‌هایم نام توست» با هدف آشنایی نوجوانان با رحمت، مهربانی و محبت پروردگار به انسان توسط اکرم کشایی نوشته شده است. نویسنده در این کتاب گفتگو‌هایی با خداوند دارد. او از شادی‌هایش، ترس‌هایش، ناراحتی‌هایش، دلتنگی‌هایش و. می‌گوید؛ و بعد اشاره‌ای دارد به آیات قرآنی که نشان از محبت خداوند است.

کشایی در بیان انگیزه چاپ آن برای نوجوانان گفت: «نوجوانی دوره‌ی گذار از افت و خیز‌های روحی و آشفتگی‌های ذهنی است. کشتی ذهن یک نوجوان در دریای متلاطمی از پرسش‌ها و تضاد‌ها و چالش‌ها پیش می‌رود. اطمینان از وجود یک قدرت برتر و علاوه بر آن بسیار مهربان، این دریای متلاطم را آرام‌تر می‌کند. وقتی این محبت دوطرفه می‌شود و کم کم در همه‌ی ابعاد زندگی گسترش پیدا می‌کند، آثار مثبتی به جا می‌گذارد. در قرآن کریم آیه‌های فراوانی وجود دارد که به محبت پروردگار نسبت به انسان‌ها اشاره می‌کند».

«بالای همه نوشته‌هایم نام توست» در ۵۶ صفحه مصور و به قیمت ۱۶۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه در دسترس مخاطبان قرار دارد. /۹۹۸/د ۱۰۲/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات