۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۲۳۷۸۵
رییس شورای عالی سیاسی یمن:

متجاوزان باید به گذشته خود رجوع کنند

متجاوزان باید به گذشته خود رجوع کنند
«مهدی المشاط» به عربستان سعودی هشدار داد که از طرح صلح مطرح شده از سوی گروه‌های مقاومت یمن سوءاستفاده نکند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المسیره، «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی یمن بار دیگر به عربستان سعودی هشدار داد که از ابتکار عمل صلح و توقف حمله به عربستان، که کمتر از یک ماه است از سوی یمن مطرح شده است، سوء استفاده نکند و اعلام کرد: سخنان مثبتی را که مسئولان در کشور‌های همسایه می‌گویند می‌ستاییم، اما ما همچنان منتظر عملکرد آنان هستیم.

وی در سخنرانی خود در شامگاه سالگرد انقلاب ۱۴ اکتبر گفت: بار دیگر به عربستان در خصوص استمرار توقف کشتی‌های حامل مواد غذایی که متعلق به مردم یمن است، هشدار داده و تاکید می‌کنم که تداوم این اقدام خودسرانه به تحولات خطرناکی منجر می‌شود که با تلاش‌های صورت گرفته برای برقراری صلح در یمن و منطقه همخوانی نخواهد داشت.

رییس شورای عالی سیاسی یمن پایداری و مقاومت مردم یمن را ستود و تاکید کرد: دفاع از خود، مردم و کشور حق طبیعی ماست و مبارزه تا آزاد کردن تمامی اراضی یمن از لوث وجود مزدوران ادامه دارد.

وی از تمامی متجاوزان خواست به گذشته خود رجوع کنند و افزود: رفتن سرنوشت حتمی تمامی مزدوران و اشغالگران خاک یمن است و طرح‌های اشغال و تجاوز از ابتدا شکست خورده هستند و واقعیت موجود در منطقه مصداق این سخن است.

ارسال نظرات