۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۶۲۳۸۰۹
حجت الاسلام بیرانوند خبر داد؛

استقرار و فعالیت ۵۰ مبلغ لرستانی در موکب‌های عراق

استقرار و فعالیت ۵۰ مبلغ لرستانی در موکب‌های عراق
مسؤول کمیته تبلیغ مواکب مردمی لرستان گفت: ۵۰ نفر از مبلغان لرستانی در موکب‌های عراق و بقیه مبلغان در شهر نجف و ایستگاه‌های بین راهی مستقر هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام وحید بیرانوند، مسؤول کمیته تبلیغ مواکب مردمی لرستان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برپایی موکب های اربعین در استان لرستان و خارج از استان گفت: در همه موکب ها روحانیان مستقر هستند.

وی بیان کرد: برنامه های فرهنگی و تبلیغی و حلقه‌های معرفتی با محوریت زیارت از سوی مبلغان در جمع زائران اربعین برگزار می شود.

مسؤول کمیته تبلیغ مواکب مردمی لرستان قدردانی از زحمات ایستگاه‌های صلواتی مستقر در محل تردد زائران حسینی اهدای هدایا را از دیگر برنامه های کمیته تبلیغ مواکب مردمی خواند.

وی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۵۰ مبلغ به موکب های لرستان مستقر در عراق اعزام شده است، گفت: حدود ۲۰ نفر از این روحانیان در شهر کربلا مستقر و بقیه روحانیان در شهر نجف و ایستگاه‌های بین راهی مستقر هستند.

حجت الاسلام بیرانوند یادآور شد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و پاسخگویی به سؤالات شرعی، مشارکت در برنامه‌های تبلیغی و فرهنگی از جمله فعالیت مبلغان است.

وی در ادامه اظهار داشت: حضور پر شور و شعور مسلمانان جهان اسلام سبب وحشت و ترس دشمنان شده و این حضور خنثی کننده توطئه های آنان دربرهم زدن وحدت ین مسلمانان است.

مسؤول کمیته تبلیغ مواکب مردمی لرستان بیان کرد: حرارت محبت به امام حسین(ع) با هیچ توطئه و نیرنگی خاموش نمی‌شود  و پیام حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی وحدت و هم افزایی در سایه بصیرت و معرفت است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات