۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۶۲۳۸۳۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد؛

راه اندازی پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی

راه اندازی پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی
حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به وجود ۱۸۰ روحانی مستقر از راه اندازی پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی خبر داد.
حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدیران تبلیغات آبادان و خرمشهر در مرز شلمچه و دشت‌آزادگان و هویزه در مرز چذابه شبانه‌روز مستقر هستند، خاطرنشان کرد: همه روحانیان مستقر شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، دشت‌آزادگان و هویزه به سوی مرز‌ها اعزام شدند، هر روحانی به مدت سه روز در مرز‌های شلمچه و چذابه حضور و در مواکب اربعین حسینی به فعالیت فرهنگی می‌پردازد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به حمایت از مواکب در شلمچه و چذابه، اظهار داشت: اداره تبلیغات به اعزام مبلغ مسلط به زبان‌های اردو، روسی و انگلیسی به مرز شلمچه اقدام کرد ضمن اینکه برنامه‌های فرهنگی برای بدرقه زائران را به صورت ویژه برگزار کرده است.

حجت الاسلام نبی‌زاده با بیان اینکه گروه‌های تبلیغی از اهواز برای برگزاری مراسم‌های مذهبی و حمایت از تشکل‌های مردمی به سوسنگرد و هویزه اعزام شدند، ادامه داد: اداره تبلیغات از برنامه‌های مردمی پیشواز اربعین حسینی در سطح استان همچون «مشایه الاهواز» همه گونه حمایت کرد.

وی به پیگیری‌های لازم برای حمایت از اجرای طرح ضیافت زائران از سوی هیأت‌های مذهبی و مساجد شهر اهواز اشاره و عنوان داشت: پویش هر روحانی مستقر، یک کاروان زیارتی را راه اندازی کردیم و از آنجا که نزدیک به ۱۸۰ روحانی مستقر در سطح استان وجود دارد، برنامه‌ریزی شده تا هرکدام از این روحانیان یک کاروان تشکیل دهد و به سمت عتبات عالیات حرکت کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌ها برای حضور روحانی در تمامی کاروان‌ها، گفت: در سطح شهر اهواز از تشکل‌های مذهبی و هیئات که مراسم‌های مختلفی برای اربعین برگزار می‌کنند، حمایت صورت گرفته است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
احسنت
0
0