۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۶۲۳۸۴۳
حجت الاسلام موسوی متقی خبر داد؛

برگزاری محافل انس با قرآن در موکب های اربعین

برگزاری محافل انس با قرآن در موکب های اربعین
مدیر کل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای برنامه های فرهنگی در موکب ها خبر داد و گفت: از مهم ترین این برنامه ها محافل انس با قرآن و تواشیح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدکاظم موسوی متقی، مدیر کل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، ظهر امروز در جلسه هماهنگی مواکب مستقر در شهر سامرا که با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان لرستان، و معاونین فرهنگی ادارات کل اوقاف و امور خیریه لرستان، زنجان، قم، مازندران و آذربایجان شرقی برگزار شد، از ارتقای کیفیت و کمیت خدمت رسانی به زائرین اربعین خبر داد و گفت: استقبال زائران اربعین حسینی گسترده بوده است.

وی تهیه غذای گرم، اسکان و خدمات فرهنگی را از جمله برنامه های موکب های اوقاف و امور خیریه در کشور عراق عنوان کرد و افزود: خدمت رسانی موکب های استان ها به زائران اربعین چشمگیر است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه سال گذشته ادارات کل اوقاف لرستان و زنجان یک موکب مشترک داشتند، عنوان داشت: امسال این دو استان به صورت مستقل در دو موکب به زائرین در حال خدمت رسانی هستند.

وی در ادامه اجرای برنامه های فرهنگی توسط سازمان اوقاف در سامرا اشاره کرد و افزود: برنامه های فرهنگی با محوریت غرفه کودک و نوجوان، عکاسی، برگزار می شود.

مدیر کل فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف اجرای محافل انس با قرآن، تواشیح، سخنرانی توسط سخنرانان برجسته کشوری و عزاداری در سامرا را از دیگر برنامه ها عنوان کرد.

وی با اشاره به ادامه خدمت رسانی موکب های اوقاف در سامرا که تا 25 ماه صفر ادامه دارد، اظهار داشت: امید است با اجرای تمهیدات لازم اقدامات مؤثری در رفع کمبودها و مشکلات صورت گیرد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات