۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۶۲۳۸۶۸
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

گفتمان ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی‌ چهل ساله ملت ایران است

گفتمان ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی‌ چهل ساله ملت ایران است
حجت الاسلام لائینی ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی‌های چهل ساله ملت ایران دانست و بر ضرورت پایبندی به این اصول مهم برای پیشبرد اهداف انقلاب تأکید کرد.
حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ایستادگی و مقاومت را رمز پیروزی‌های چهل ساله ملت ایران دانست و بر ضرورت پایبندی به این اصول مهم برای پیشبرد اهداف انقلاب تأکید کرد.
 
وی با بیان این که کمرنگ کردن آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب را یکی از توطئه‌های دشمنان ملت ایران دانست و افزود: هدف دشمن از این گونه اقدامات نفوذ و جلوگیری از پیشرفت همه جانبه کشور است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیشرفت کشور در همه بخش‌ها و عرصه‌ها نیازمند تقویت نگاه انقلابی در میان مسؤولان است، بیان داشت: متأسفانه مواقعی شاهد کمرنگ شدن این نگاه اصیل در میان برخی مسؤولان هستیم.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که مقام معظم رهبری همواره بر ضرورت تقویت نگاه انقلابی و تفکر جهادی در میان مسؤولان تأکید داشته و دارند، افزود: اگر اصول و آرمان‌های انقلاب همواره در این کشور پررنگ و پویا باشد دشمن هیچ گاه نمی‌تواند به خواسته‌های نامشروع خود دست یابد.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز انقلاب اسلامی به یک کشور مقتدر و اثرگذار در عرصه‌های مختلف تبدیل شده است، تصریح کرد: دشمن در سال‌های اخیر همه توان خود را برای فشار به ملت ایران به کار گرفت، اما با ایستادگی و مقاومت این مردم، پیروز میدان مبارزه است.
 
امام جمعه نکا با تأکید براین که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سیاست فشار حداکثری دشمن امروز شکست خورده است، بیان داشت: هیچ قدرتی نمی‌تواند با فشار و زور ملت بزرگ ایران را وادار به مذاکره کند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که این ملت امروز سرافراز‌تر از هر زمان دیگری در عرصه‌های داخلی و خارجی حضور دارند، خاطرنشان کرد: امروز بازنده اصلی مبارزه با ملت ایران، نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایت کار است.
 
حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که امروز آمریکایی‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متعدد خود در منطقه، فشار حداکثری علیه ملت ایران را در دستور کار قرار دادند، گفت: اما نتیجه این فشار‌ها امروز به عزت و اقتدار بیشتر ملت بزرگ ایران ختم شده است./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات