۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۶۲۳۸۷۳

یازدهمین مرحله «سیری در نهج البلاغه» برگزار می‌شود

یازدهمین مرحله «سیری در نهج البلاغه» برگزار می‌شود
مدیرکل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مرحله یازدهم دوره حدیث خوانی نهج البلاغه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، خانم طیبه سادات طباطبایی،مدیرکل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مرحله یازدهم دوره حدیث خوانی نهج البلاغه خبر داد و گفت: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در راستای توجه به ضرورت شناخت سیره و منش حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام و آشنایی و انس طلاب با متون معتبر حدیثی از جمله نهج‌البلاغه، دوره غیرحضوری حدیث‌خوانی نهج البلاغه را برنامه‌ریزی و تاکنون ۱۰ مرحله آن را برگزارکرده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: پرسشنامه یازدهمین مرحله از دوره حدیث خوانی نهج البلاغه شامل خطبه‌های یک تا ۴۰ در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

طباطبایی ادامه داد: شرکت‌کنندگان تا ۲۰ آبان فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی تحویل داده  یا به ایمیل مندرج در آیین نامه مسابقات ارسال کنند.

وی گفت: جهت ایجاد زمینه شرکت در این طرح با توجه به درخواست طلاب علاقه مند، بانوانی که به هر دلیل موفق به ارائه پاسخنامه های مراحل قبل نشدند می‌توانند تا پایان دوره نسبت به ارسال پاسخنامه‌های مراحل پیشین و مرحله جاری مسابقه اقدام کنند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: شرکت‌کنندگان به شرط کسب حد نصاب امتیاز لازم در هر مرحله گواهینامه شرکت در دوره را دریافت خواهند کرد.

علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات و ثبت نام به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین مراجعه کرده و یا  با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ تماس بگیرند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات