۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۲۳۸۸۵
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین» منتشر شد
کتاب «تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین» وظیفه تبیین و تشریح ابعاد این شیوه تبلیغی را بر عهده دارد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین» اظهار داشت: اربعین حسینی از بزرگترین فرصت­‌های جامعه تبلیغی که در آن میلیون‌ها دوستدار اهل بیت (ع) حول محور امام حسین (ع) با پای پیاده مسیر نجف تا کربلا را می‌پیمایند و خود را در معرض دریافت انواع پیام­‌های صحیح اسلامی قرار می‌دهند.

وی گفت: آنچه وظیفه جامعه تبلیغی را سنگین می‌نماید، استفاده از لحظه لحظه آن فرصت‌ها جهت تبین مفاهیم دینی و پاسخگویی به پرسش‌های است که پیرو جوان، آن‌ها را در ذهن و دل خود سپرده­ اند و در یک کلام، رهاورد اربعین باید شعور حسینی باشد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: بزرگترین و برترین و بهترین فرصت تبلیغی در موسم اربعین، تبلیغ چهره به چهره است که این کتاب وظیفه تبیین و تشریح ابعاد این شیوه تبلیغی را بر عهده دارد.

وی به معرفی کتاب «تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته حسین ملانوری است که در کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تهیه شده و در سازمان حج و زیارت به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «تبلیغ چهره به چهره در پیاده روی اربعین» با ۹۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۲/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات