۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۲۳۸۸۶
در کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه مبلغان اربعین» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه مبلغان اربعین» منتشر شد
ستاد مرکزی اربعین برای انتقال تجربیات و نکات مهم در زمینه سفر امن برای زائران و مشتاقان زیارت امام حسین(ع) کتاب «ره توشه مبلغان اربعین» را تهیه و تدوین کرد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه مبلغان اربعین» اظهار داشت: پیاده روی زائران و عشاق ثارالله (ع) در ایام اربعین از نجف به سوی کربلا و خدمت رسانی به آن‌ها که هر سال با شور و اشتیاق بیشتری انجام می‌شود، خالق صحنه‌های بسیار زیبایی است که در هیچ نقطه از دنیا نمی­توان مانند آن را یافت.

وی گفت: بی تردید هر میزان این حضور با آگاهی و شناخت همراه باشد، می‌تواند بهره وری و استفاده از این مائده عظیم الهی از سوی زائران را افزایش دهد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: برای رسیدن به این مقصود، اولین و اساسی‌ترین گام، آموزش زائران و اطلاع رسانی به هنگام، به ویژه در موضوع امنیت سفر اربعین است.

وی افزود: به همین منظور کمیته فرهنگی - آموزشی ستاد مرکزی اربعین، جهت انتقال تجربیات و نکات مهم در زمینه سفر امن برای زائران و مشتاقان زیارت امام حسین (ع) متن حاضر را تهیه و تدوین نمود و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

پهلوانی به معرفی کتاب «ره توشه مبلغان اربعین» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته آموزش بعثه مقام معظم رهبری است که در کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تهیه شده و در سازمان حج و زیارت به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «ره توشه مبلغان اربعین» با ۴۹۶ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات