۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۶۲۳۸۹۷
حجت الاسلام صادقی:

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، نمایشی دیگر از اقتدار اطلاعاتی ایران است

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، نمایشی دیگر از اقتدار اطلاعاتی ایران است
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، دستگیری و بازداشت سر شبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه را نمایشی دیگر از اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی دانست.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، بازداشت سر شبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه را نمایشی دیگر از اقتدار اطلاعاتی ایران اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که سازمان اطلاعات سپاه با این اقدام ارزشمند خود ضربه سنگینی به سرویس‌های اطلاعاتی دشمن وارد کرد، افزود: این حرکت، پیروزی دیگری برای سیستم اطلاعاتی کشور و شکستی برای سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اطلاعات سپاه بار ددیگر دست برتر و ابتکار عمل خود را در برابر سرویس‌های اطلاعاتی دشمن به نمایش گذاشت، خاطرنشان کرد: مدیریت و فریب سرویس‌های بیگانه از سوی سازمان اطلاعات سپاه، پیروزی دیگری برای نظام اسلامی در برابر هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان این انقلاب بوده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در چهار دهه اخیر از هر ابزاری برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب استفاده کرده است، گفت: این سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند که در سال‌های اخیر با هدایت و تأمین مالی دشمنان ملت ایران عملیات روانی گسترده‌ای را علیه نظام اسلامی آغاز کرده بود با هوشیاری و ابتکار عمل فرزندان انقلاب در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که این شبکه دروغ پراکن در سال‌های اخیر با حمایت و پشتیبانی سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه همه توان خود را در جهت عملیات روانی گسترده در کشورمان به کار گرفته بود، تصریح کرد: این شبکه فاسد با دروغ پراکنی و تبلیغات منفی همه توان خود را در ایجاد و مدیریت اغتشاشات و آشوب در کشور به کار گرفته بود.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که این تیر دشمن علیه نظام اسلامی نیز به سنگ خورده است، افزود: این موفقیت ارزشمند فرزندان انقلاب اسلامی در سازمان اطلاعات سپاه به دنیا ثابت کرد که اگر همه قدرت‌های جهان نیز با هم متحد شوند نمی‌توانند در برابر اقتدار و عظمت ملت ایران بیاستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نیرو‌های مسلح کشورمان برای مواجهه با هر شرایطی در آمادگی کامل به سر می‌برند، بیان داشت: دشمن اگر دست از پا خطا کند با پاسخ قاطع و محکم ایران اسلامی مواجه خواهد شد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که نیرو‌های مسلح کشورمان با هوشیاری کامل تحرکات دشمن در منطقه را رصد می‌کنند، ادامه داد: آن کسانی که نقشه و فتنه‌های شومی را در سر می‌پرورانند باید بدانند که پاسخ ایران اسلامی قاطع و تمام کننده است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات