۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۶۲۳۹۰۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

توسعه زیرساخت ها بستر تقویت زمینه های اشتغال است

توسعه زیرساخت ها بستر تقویت زمینه های اشتغال است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت توسعه زیرساخت ها در لرستان تأکید کرد و گفت: این مهم بستر تقویت زمینه اشتغال و رفع مشکل بیکاری جوانان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، صبح امروز در جمع خبرنگاران بیکاری و اشتغال جوانان را مهم ترین مسأله استان خواند و گفت: در لرستان نیروی انسانی جوان و پرتوان ما از بیکاری رنج می برند.

وی با تأکید بر ضرورت چاره اندیشی در زمینه اشتغال جوانان افزود: عوامل متعددی در بیکاری استان نقش دارند و با مدیریت و برنامه ریزی باید راه را هموار ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره به اشراف کامل رییس سازمان برنامه و بودجه به مسائل کشور گفت: انتظار می رود دولت با برنامه ریزی مناسب و تخصیص اعتبار ویژه در راستای اشتغال زایی نسل جوان در استان لرستان اقدامات مهمی انجام دهد.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بالای بیکاری در استان نیازمند اهتمام ویژه سازمان برنامه و بودجه است، خاطرنشان کرد: در این راستا باید به ظرفیت های بومی استان توجه شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه به از بین رفتن زیر ساخت ها و خسارت وارده در حوزه اشتغال در سیل فروردین ماه اشاره و عنوان کرد: سیل در زمینه اشتغال نیز خسارات فراوانی وارد کرد و اگرچه با تلاش مسؤولان و مردم به خوبی مدیریت شد اما باقی مشکلات نیازمند اعتبارات ویژه است.

وی توسعه زیر ساخت ها را بستر تقویت زمینه های اشتغال در جامعه عنوان کرد و افزود: باید در زمینه تخصیص اعتبارات برخی از زیرساخت های سرمایه گذاری، اقتصادی و فرهنگی بیش از گذشته به این استان توجه شود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه در حوزه نظامی توانمندی فراوان و قابل توجهی داریم، اظهار داشت: در حوزه اقتصادی نیازمند اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی به‌ صورت عملیاتی هستیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات