۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۲۳۹۱۵
رحمانی خبر داد؛

ایجاد محدودیت و ممنوعیت تردد از محورهای مرزی به داخل کشور در صورت لزوم

ایجاد محدودیت و ممنوعیت تردد از محورهای مرزی به داخل کشور در صورت لزوم
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور از آمادگی این پلیس برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و گفت: در صورت لزوم محدودیت و ممنوعیت های تردد یک‌طرفه از محورهای مرزی به داخل کشور انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی به مرزهای چهارگانه (مهران، شلمچه، چزابه و خسروی) اظهار کرد: ترافیک به سمت محورهای منتهی به مرزهای چهارگانه و همچنین در مسیرهای برگشت زائران پرحجم اما روان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ادامه داد: در استان ایلام ترافیک در محورهای صالح‌آباد ـ ایلام و ملک‌شاهی ـ ایلام پرحجم و روان است.

وی با بیان اینکه بار ترافیکی برگشت زائران از روز گذشته کاملاً شکل گرفته، گفت: از بار ترافیکی رفت به مسیرهای مواصلاتی منتهی به مرزهای چهارگانه کاسته شده و بار ترافیکی مسیرهای برگشت زائران در حال افزایش است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ترافیک در محورهای خرمشهر ـ شلمچه، حمیدیه ـ بستان، بستان ـ چزابه و کرمانشاه به سمت ایلام در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم و روان است.

رحمانی با اشاره به ترافیک پرحجم در محورهای کنگاور ـ همدان و سرپل‌ذهاب ـ قصرشیرین، از آمادگی پلیس راهور و تمهیدات ترافیکی برای بازگشت زائران اربعین خبر داد و متذکر شد: در صورت لازم محدودیت و ممنوعیت های تردد یک‌طرفه از محورهای مرزی به داخل کشور انجام می‌شود.

محمود لطیف
منبع: تسنیم
ارسال نظرات