۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۳۹۲۸
حجت الاسلام عادل:

پیاده روی اربعین ظرفیتی عظیم برای تقویت وحدت مسلمانان است

پیاده روی اربعین ظرفیتی عظیم برای تقویت وحدت مسلمانان است
معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور به ظرفیت پیاده روی اربعین در تقویت وحدت بین مسلمانان اشاره کرد و گفت: این حضور خنثی کننده توطئه های دشمنان جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی سازمان اوقاف کشور، صبح امروز در بازدید از موکب اوقاف لرستان در سامرا گفت: خدا را شکر که توفیق خدمت رسانی به زائرین توسط سازمان اوقاف با پنج موکب ادارات کل اوقاف استان های لرستان، قم، مازندران، زنجان و آذربایجان شرقی به همراه حسینیه اعظم زنجان به صورت هماهنگ انجام می شود.

وی از پیاده روی اربعین به عنوان بزرگ ترین همایش بین المللی یاد کرد و افزود: پیاده روی اربعین حسینی ظرفیتی عظیم برای حفظ و تقویت وحدت مسلمانان جهان اسلام است.

حجت الاسلام عادل حضور زائرین در شهر سامرا را بی نظیر توصیف کرد و اظهار داشت: امسال آمار زائرین نسبت به سال قبل افزایش زیادی داشته و موکب های اوقاف نیز به صورت هماهنگ با یکدیگر به زائرین خدمت رسانی می کنند.

وی بیان کرد: هزینه موکب ها از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های خیرین بوده  و این مواکب تا پس از اربعین به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

معاون فرهنگی سازمان اوقاف به فعالیت و حضور مبلغان در موکب های اربعین اشاره کرد و یادآور شد: اجرای برنامه های تبلیغی و فرهنگی و حضور مبلغان امری مهم در تقویت روحیه ایثار، ترویج ارزش ها و انتقال پیام عاشورا بین نسل جوان است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات