۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۶۲۳۹۴۳
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی:

سیل فروردین در لرستان ۸ هزار میلیارد خسارت برجای گذاشت

سیل فروردین در لرستان ۸ هزار میلیارد خسارت برجای گذاشت
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خسارات ناشی از سیل و از بین رفتن زیرساخت‌ها، گفت: از ۸ میلیارد خسارت، ۱۲ درصد آن جبران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی لرستان به خسارت های ناشی از سیل اشاره کرد و گفت: سیل استان لرستان نسبت به سیل دیگر استان ها متفاوت و ویرانگر بود.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه سیل لرستان در فروردین ماه امسال هشت هزار میلیارد خسارت برجای گذاشت، افزود: از این مقدار فقط هزار میلیارد آن، معادل ۱۲ رصد اختصاص پیدا کرد و ۸۸ درصد خرابی های سیل باقی مانده است‌.

نماینده ولی فقیه در لرستان اذعان داشت: انتظار می رود رییس سازمان برنامه و بودجه در برنامه ریزی های ملی، توجه ویژه ای به استان لرستان داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به مشکل مسکن و بیکاری در مناطق سیل زده لرستان اظهار داشت: اجرای مصوبات و عمل به وعده ها در حل مشکلات لرستان راهگشا است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت برنامه ریزی برای رشد و توسعه و رفع مشکلات تأکید کرد و گفت: در سایه برنامه ریزی، اراده مردم و مسؤولان مشکلات برطرف خواهد شد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
خوبه این خبر ها را کار کنید دشمنان همش می گن پول برای سوریه و ... خرج می شه مردم خبر دار بشن که کمک به داخل هم همیشه هست و گول تبلیغات را نخورند
1
0