۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۶۲۳۹۴۷
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

تقویت رسانه‌ها بهترین ظرفیت برای توسعه پایدار خراسان شمالی است

تقویت رسانه‌ها بهترین ظرفیت برای توسعه پایدار خراسان شمالی است
امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه بهترین ظرفیت برای توسعه پایدار تقویت رسانه‌ها است، گفت: در این راستا باید ارتباط مسؤولان با رسانه‌ها بیشتر شده و مطبوعات تأمین شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیران رسانه‌های استان، اظهار کرد: یک بال توسعه استان رسانه‌ها هستند؛ بر این اساس اگر رسانه‌ها در استان به‌درستی توجیه شده و فعالیت کنند بهترین راهکار برای توسعه هستند زیرا جاده را صاف کرده و موانع را برطرف می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه از طرف مقابل مسئولان هم باید با فعالیت و حمایت‌های خود، قوت کاری رسانه‌ها را بالا ببرند، افزود: باید در بخش رسانه بودجه‌ها و یارانه‌ها به‌درستی توزیع شده و عدالت برقرار باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه عدالت با مساوات تفاوت دارد، تصریح کرد: رسانه پرکار با رسانه‌ای که تنها اسم دارد تفاوت دارد، رسانه و روزنامه‌ای که در استان کمتر از انگشتان یکدست نسخه توزیع می‌کند با روزنامه‌ای که چند هزار نسخه را در خراسان شمالی منتشر و توزیع می‌کنند تفاوت دارد و نباید حمایت‌ها از این دو مساوی باشد چراکه این مساوات برابر با ظلم است.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اضافه کرد: بین عدالت و مساوات فرق است؛ زیرا عدالت این است که هر کس اندازه استحقاق و فعالیت خود دریافتی داشته باشد؛ ازاین‌رو نباید به بهانه عدالت مساوات را عملیاتی می‌کنیم چراکه این مساوات عین ظلم است.

امام جمعه بجنورد افزود: برای اینکه استان ما در رسانه‌ها بیش‌ازپیش مطرح شود باید برجستگی‌ها و نقاط مثبت استان را تبلیغ کنیم.

وی با اشاره به اینکه بهترین ظرفیت برای توسعه پایدار استان تقویت رسانه‌ها است، افزود: در این راستا لازم است ارتباط مسئولان با رسانه‌ها بیشتر شده و مطبوعات تأمین شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه ارتباط مسئولان ارشد با رسانه‌ها می‌توانند رسانه‌های کار بلد و باتجربه را در استان مطرح کند، گفت: گاهی یک خدا قوت به یک فرد رسانه‌ای انرژی و قوت جدیدی به او می‌بخشد؛ ازاین‌رو انتظار می‌رود مسؤولان اهتمام ویژه‌ای نسبت به رسانه‌ها داشته باشند و در راستای رفع نیازها و کاستی‌های آن‌ها حرکت و فعالیت کنند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات