۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۶۲۳۹۶۴
از سوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان؛

وام ۵۰۰ هزار تومانی برای طلاب زائر اولی کربلا اختصاص یافت

وام ۵۰۰ هزار تومانی برای طلاب زائر اولی کربلا اختصاص یافت
حجت الاسلام کلاه کج گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان برای طلابی که برای نخستین بار قصد زیارت امام حسین (ع) را دارند، وام ۵۰۰ هزارتومانی اختصاص داده است.
حجت الاسلام رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی و ابراز امیدواری از بازگشت با طمأنینه و بدون هیچگونه دغدغه زائران اظهار داشت: بر همین اساس برای طلابی که برای نخستین بار قصد زیارت امام حسین (ع) را دارند، وام ۵۰۰ هزارتومانی اختصاص دادیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه استقبال بسیار خوبی از سوی طلاب زائراولی صورت گرفت، خاطرنشان کرد: این طرح از خوزستان، آغاز و با استقبال کشوری رو به رو شد تا آنجا که بسیاری از مراکز خدمات استان‌ها به طلاب زائر اولی چنین مبلغی را به عنوان وام در اختیار طلاب زائراولی قرار دادند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه بسیاری از طلاب حوزه‌های سراسر استان از طرح فوق استقبال کردند، گفت: این وام بدون هیچگونه ضامن و در ۱۰ قسط بازپرداخت خواهد شد.

حجت الاسلام کلاه کج ادامه داد: مرکز مدیریت حوزه علمیه برادران روزانه و پس از نماز مغرب و عشاء دو اتوبوس را در جلوی درب مسجد اعظم برای حمل رایگان طلبه‌ها به دو مرز شلمچه و چذابه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌ها تا شب به جابجایی رایگان زائران از اهواز تا مرز‌ها خواهند پرداخت، عنوان داشت: این اتوبوس‌ها جدا از اتوبوس‌هایی است که ستاد اربعین حوزه علمیه استان برای جابجایی طلاب اختصاص داده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات