۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲
کد خبر: ۶۲۳۹۷۲
رییس سازمان برنامه ‌و بودجه:

۳۴ پروژه در استان لرستان تا امروز تکمیل شده است

۳۴ پروژه در استان لرستان تا امروز تکمیل شده است
رییس سازمان برنامه ‌و بودجه گفت: از ۵۴ پروژه مصوب سفر هیأت دولت به لرستان ۳۴ پروژه تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه ‌وبودجه، ظهر امروز در شورای برنامه ریزی، توسعه و اقتصاد مقاومتی لرستان گفت: از ۵۴ پروژه مصوب سفر هیأت دولت به لرستان ۳۴ پروژه تکمیل شده است.

وی با اشاره به پیشرفت هفت پروژه بالای ۷۰ درصد و ۱۳ پروژه زیر ۷۰ درصد خاطرنشان کرد: در استان های دیگر نیز از ۲۶ هزار میلیارد تعهد در سفرهای رییس جمهور، بیش از ۴۶ هزار میلیارد پرداختی داشته ایم.

نوبخت با اشاره به اینکه در سفر رییس جمهور به استان لرستان برای ۵۴ مصوبه، ۶۲۶ میلیارد تومان تعهد اعلام شد، ادامه داد: تا امروز بیش از یک هزار و ۳۳۱ میلیارد پرداخت شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: کمک بلاعوض مسکن ۳۳۰ میلیارد، کمک بلاعوض در بخش کشاورزی ۲۷۰ میلیارد بوده است و در بخش تملک دارایی ها ۹۳۵ میلیارد اعتبار اختصاص یافته است.

رییس سازمان برنامه ‌و بودجه با اشاره به حمایت و پشتیبانی دولت در جبران خسارات سیل خاطرنشان کرد: نزدیک سه هزار میلیارد برای جبران خسارات سیل لرستان تخصیص یافته است و باید بررسی های لازم صورت گیرد چراکه اختلاف سه برابر عدد است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
خوبه این خبر ها را کار کنید دشمنان همش می گن پول برای سوریه و ... خرج می شه مردم خبر دار بشن که کمک به داخل هم همیشه هست و گول تبلیغات را نخورند
0
0