۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۶۲۳۹۷۸
آیت الله مجتهد شبستری در گفت‌وگو با رسا:

تمامی اقدامات سپاه، انقلابی است | راهپیمایی اربعین نشان از نصرت الهی است

تمامی اقدامات سپاه، انقلابی است | راهپیمایی اربعین نشان از نصرت الهی است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به بازداشت سرشبکه سایت ضد انقلاب، گفت: تمامی اقدامات سپاه پاسداران، انقلابی است.
آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بازداشت سر شبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه، گفت: تمامی اقدامات سپاه، انقلابی و پسندیده است و خداوند بر توفیقاتشان بیافزاید.
 
وی ادامه داد: روح الله زم در آمدنیوز سمپاشی ها، تهمت‌ها و مطالب مضری علیه جمهوری اسلامی منتشر کرده و مزدور بیگانگان بودنش محرز است. امید آنکه این قبیل افراد معاند و ضد انقلاب هرچه زودتر محاکمه و مجازات شوند و دستشان از ادامه اقدامات مجرمانه کوتاه شود.

عضو مجمع تشخیص مصلت نظام در ادامه سخنان خود با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی (ع) اظهار داشت: حضور میلیونی شیعیان و دوستداران اهل بیت (ع) در راهپیمایی اربعین نشانگر بیداری ملت‌ها است که این حرکت یک نوع استکبار ستیزی و طرفداری از حق و حقیقت است.

وی افزود: «لبیک یا حسین» گفتن راهپیمایان اربعین پاسخی به ندای «هل مِن ناصر یَنصُرُنى» امام حسین (ع) در روز عاشورا و تحقق فرمایش معصومین (ع) است که فرمودند؛ «ان للحسین محبة مکنونة فى قلوب المؤمنین».

اربعین حسینی عامل بازدارنده از شر دشمنان است

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود، ابراز داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ این اجتماع عظیم نشان از نصرت الهی است که سال به سال با افزایش زائران و شرکت کنندگان در راهپیمایی بیشتر متجلی می‌شود و قطعا این مانور عظیم با شعار «الحسین یجمعنا» عاملی بازدارنده از شر دشمنان اسلام و مستکبران است.

وی در پایان افزود: استکبار جهانی از این تجمع بی سابقه مسلمانان و علاقه مندان به خاندان رسالت که از قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف هستند حساب برده و البته خاری بر چشم وهابیت و تکفیری‌ها است./۹۶۹/ت302/ب1
محمدرضا محمودخانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
سرویس های اطلاعاتی احمق فرانسه برای پوشاندن گاف اطلاعاتی خود همسر زم را وادار به دروغ گویی و سناریو سازی سفر به عراق و دیدار با حضرت آیت الله سیستانی کردند ولی آنقدر این سناریور مضحک است که بقول معروف مرغ پخته هم خنده اش می گیرد
0
0