۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۶۲۳۹۸۳
سردار کشکولی:

حضور مسلمانان به ویژه نسل جوان در پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان است

حضور مسلمانان به ویژه نسل جوان در پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان است
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان حضور مسلمانان به ویژه نسل جوان را در پیاده روی اربعین خار چشم دشمنان خواند و گفت: این حضور توطئه های دشمن را نقش بر آب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، ظهر امروز در شهر نجف در جمع خبرنگاران از پیاده روی اربعین حسینی به عنوان ظرفیتی عظیم در تربیت دینی نسل امروز و آینده یاد کرد و گفت: حضور جوانان در این مراسم چشمگیر است و باید از این فرصت استفاده شود.

وی افزود: باید از ظرفیت حضور جوانان و مبلغان بهره مند شد و با تقویت برنامه های فرهنگی و تبلیغی در ترویج و تبیین پیام عاشورا و نهضت حسینی بین نسل نو گام های مؤثری برداشته شود.

کشکولی از همایش اربعین حسینی به عنوان مدرسه ای انسان ساز یاد کرد و گفت: در این راستا با برنامه ریزی و هوشیاری باید همواره توطئه های دشمنان جهان اسلام را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین حسینی و حضور میلیونی عاشقان و دلدادگان حسینی در این همایش با شکوه خار چشم دشمنان است، گفت: این حضور تمام نقش های دشمن را نقش بر آب کرده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در ادامه با اشاره به اینکه امسال موکب های استان لرستان با حمایت‌های مردمی در شهرهای کربلا و نجف اشرف مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: مواکب ما هر سال نسبت به سال‌های گذشته کامل ‌تر شده و تلاش می‌کنیم با آسیب‌ شناسی مشکلاتی که در این موکب ها وجود دارد را برای سال‌ های آینده رفع کنیم.

وی افزود: موکب های اربعین ظرفیت خوبی برای حضور جوانان، تربیت معنوی نسل آینده و قشرهای مختلف جامعه است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات