۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷
کد خبر: ۶۲۴۰۰۰
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

اجتماع عظیم اربعین حسینی سند حقانیت اهل بیت است

اجتماع عظیم اربعین حسینی سند حقانیت اهل بیت است
حجت الاسلام مشایخ، پیاده روی عظیم اربعین حسینی را سند حقانیت اهل بیت (ع) به ویژه سید و سالار شهیدان دانست.
به گزرش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان به اجتماع عظیم اربعین حسینی به عنوان یک حرکت جهانی در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام یاد کرد.
 
وی با بیان این که امروز اربعین حسینی از مرز‌ها عبور کرده و به یک اجتماع جهانی تبدیل شده است، افزود: در شرایطی که دشمنان همه توان خود را در جهت مقابله با اسلام و فرهنگ اهل بیت (ع) بکار گرفته اند، پیاده روی اربعین حسینی یک نمایش اقتدار عاشقان و دلدادگان اهل بیت (ع) است.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که دشمن زمانی که چنین اجتماعات عظیمی را می‌بیند وحشت زده می‌شود، خاطرنشان کرد: این حضور با عظمت نشان می‌دهد که فرهنگ عاشورا در سراسر جهان تسری و گسترش یافته است.
 
امام جمعه نوشهر با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی به یک اجتماع سیاسی الهی تبدیل شده است، افزود: نگاه‌های بسیاری در جهان این حرکت امت اسلامی را نظاره گر هستند و می‌کوشند تا در مسیر دلدادگان حسینی سدی ایجاد کنند.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی سند حقانیت اهل بیت (ع) به ویژه سید و سالار شهیدان است، بیان داشت: حضور میلیونی مردم در این حرکت خودجوش شکست دیگری برای دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) بوده است.
 
حجت الاسلام مشایخ با بیان این که اربعین حسینی عزت و عظمت را به امت اسلامی بازگرداند، خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) امروز به عنوان محور وحدت همه انسان‌های آزادی خواه جهان برای مقابله با توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان تبدیل شده اند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که اهل بیت (ع) در طول تاری راه صحیح زیستن را به بشر نشان دادند، گفت: متأسفانه بشریت با فاصله گرفتن از دین و معنویت، در باتلاق فساد و تباهی گرفتار شده و امروز تنها راه برون رفت از این بحران‌ها بازگشت به معنویت و ارزش‌های الهی است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حماسه اربعین حسینی حرکتی عظیم برای رسیدن عزت و آزادگی امت اسلامی است، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامی می‌تواند در سایه عزت حسینی از همه مشکلات و بحران‌های موجود عبور کند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات