۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۶۲۴۰۰۱
حجت الاسلام صالحی:

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، شکستی برای سرویس های اطلاعاتی غرب است

دستگیری سرشبکه ضد انقلاب، شکستی برای سرویس های اطلاعاتی غرب است
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، دستگیری سر شبکه ضد انقلاب از سوی سازمان اطلاعات سپاه را ضربه سنگینی به سرویس های اطلاعاتی غربی دانست.
حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به دستگیری سر شبکه ضد انقلاب از سوی فرزندان ملت ایران در اطلاعات سپاه اشاره کرد و آن را نشان دهنده قدرت اطلاعاتی ایران اسلامی دانست.
 
وی با بیان این که دستگیری این عامل سرویس‌های بیگانه موجب حیرت بسیاری از کشور‌های جهان شده است، افزود: این اقدام ارزشمند نشان داد که دستگاه‌های اطلاعاتی ایران اسلامی همواره هوشیار، بیدار و آماده دفاع از انقلاب و نظام اسلامی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در طول چهار دهه اخیر بسیاری از توطئه‌های دشمنان با هوشیاری و آمادگی سیستم اطلاعاتی کشورمان شناسایی و خنثی شد، خاطرنشان کرد: این عملیات پیچیده اطلاعاتی نیز از جمله اقدامات مقتدرانه دستگاه‌های اطلاعاتی کشور در حفظ و حراست از انقلاب و نظام اسلامی است.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که فرزندان غیور ایران اسلامی در اطلاعات سپاه با این عملیات پیچیده اطلاعاتی بار دیگر اقتدار اطلاعاتی خود را به نمایش کشور‌های بیگانه کشیدند، افزود: امروز سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه به خوبی اقتدار نظامی و اطلاعاتی ایران اسلامی را درک کرده اند.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی سری با تأکید براین که اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر همواره موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده است، بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل دشمنی بدخواهان با این نیروی مقتدر مردمی نیز اقداماتی از این قبیل است که سرافرازی ملت ایران را در پی داشته است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، شکار پهپاد آمریکایی را از جمله دیگر اقدامات مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ماه‌های اخیر معرفی کرد و گفت: دستگیری یکی از مزدوران نظام سطه از سوی سازمان اطلاعات سپاه، شکست سنگینی برای دشمنان ملت ایران بوده است.
 
حجت الاسلام صالحی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ و پشتیبان حقیقی انقلاب و نظام اسلامی معرفی کرد و افزود: اقتدار سپاه در عرصه‌های مختلف موجب اقتدار انقلاب اسلامی خواهد بود.
 
وی با تأکید براین که دشمنان ملت ایران باید بدانند که با تبلیغات دروغین و منفی نمی‌توانند خللی در مسیر حرکت ملت انقلابی ایران اسلامی ایجاد کنند، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی چهل سال است که تنها در مسیر آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب گام بر می‌دارد و در همین مسیر نیز ثابت قدم خواهد ماند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات