۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۲۴۰۲۷

تمهیدات اتوبوسرانی برای مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی

تمهیدات اتوبوسرانی برای مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران تمهیدات اتوبوسرانی برای مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پیمان سنندجی مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران، درباره تمهیدات اتوبوسرانی برای مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی، اظهار داشت: این تمهیدات برای 27 مهر روز جمعه در نظر گرفته شده و از 4 مبدأ انتقال زائران به صورت رایگان انجام می‌گیرد.

وی افزود: مسیر اول حدفاصل میدان معلم تا سه‌راه ورامین است که به مقصد دولت‌آباد پایانه خاوران و میدان خراسان انجام می‌گیرد. مبدأ دوم نیز پارکینگ مقابل میدان فرمانداری شهرری در نظر گرفته شده که به مقصدهای 13 آبان، نازی‌آباد، راه‌آهن، صالح‌آباد، خانی‌آباد، یافت‌آباد، پایانه خاوران، میدان آزادی و پایانه شمشیری انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران ادامه داد: ضلع جنوبی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و خیابان هلال‌احمر مبدأ سوم بوده که به مقاصد باقرشهر و کهریزک در نظر گرفته شده، مبدأ  چهارم ایستگاه مترو شهرری به مقاصد تورقوزآباد، قمصر، باقرشهر، زمان‌آباد، مفتح، عباس‌آباد، جاده نظامی، خزانه، راه‌آهن، صفائیه، دولت‌آباد و میدان خراسان انجام می‌شود.

سنندجی خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی مکان دپوی اتوبوس‌ها به صورتی برنامه‌ریزی شده که با اعزام به موقع در این  مراسم سرویس‌رسانی بدون وقفه انجام گیرد.

محمود لطیف
منبع: فارس
ارسال نظرات