۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۲۴۰۴۱

بررسی مشکلات طلاب اهل سنت سیستان و بلوچستان

بررسی مشکلات طلاب اهل سنت سیستان و بلوچستان
در جلسه ای با حضور مسؤولان مرکز خدمات مشکلات طلاب اهل سنت سیستان و بلوچستان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام مهدی نژاد سرپرست این مرکز و حجت الاسلام و المسلمین بی‌نیاز قائم‌مقام نماینده ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان به‌منظور بررسی مشکلات طلاب اهل سنت دیدار و گفتگو کردند.

سرپرست مرکز خدمات استان در ابتدا گزارشی از فعالیت‌های این مرکز به طلاب و روحانیون اهل سنت ارائه کرد و سپس به تشریح فعالیت‌های معاونت‌های مختلف مرکز پرداخت.

وی برنامه‌ریزی دقیق در خصوص سرکشی به مدارس علمیه اهل سنت سیستان و بلوچستان را خواستار شد و بیان کرد: یکی از اهداف مرکز خدمات در ارائه خدمات هدفمند به طلاب و روحانیون شیعه و سنی استان، تبیین دقیق برنامه‌ها و خدمات مرکز است، لذا نیاز است که طلاب و روحانیون استان برای بهره‌مندی بهتر از این خدمات، اطلاعات کافی از آنها داشته باشند.

وی در پایان با توجه به شرایط خاص روند صدور خدمات کارت برای طلاب و روحانیون اهل سنت استان، برنامه‌ریزی دقیق‌تر برای تسریع در صدور خدمات کارت طلاب و روحانیون اهل سنت را خواستار شد.

حجت الاسلام و المسلمین بی‌نیاز در این دیدار گزارشی از پرونده‌های طلاب اهل سنت استان ارائه کرد و سپس مقرر شد به‌منظور ارتقای تعامل دو مجموعه این جلسات مشترک افزایش یافته و درباره نحوه همکاری‌ها گفتگو شود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
کشور عربستان ده ها برابر کمک ما به طلاب شیعه به مدارس علمیه اهل سنت کمک می کنه جای نگرانی نیست
0
0