۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۲۴۰۴۴
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

تحصیل یک هزار و ۲۵۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان

تحصیل یک هزار و ۲۵۰ طلبه در مدارس علمیه خواهران لرستان
معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: یک هزار و ۲۵۰ طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه خواهران استان تحصیل می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، اکرم مهرابی، معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان، صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: 13 مدرسه علمیه خواهران لرستان در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه مدارس علمیه خواهران در سطح دو و سه حوزوی فعالیت دارند، افزود: هم اکنون یک هزار و 250 طلبه در این مدارس در حال تحصیل و فراگیری علوم دینی هستند.

معاون آموزش حوزه علمیه لرستان در ادامه خاطرنشان کرد: 173 طلبه خواهر در مدارس علمیه حضرت خدیجه کبری دورود، محدثه بروجرد و زینبیه خرم آباد در حال فرا گیری علوم تخصصی هستند.

وی با اشاره به پذیرش طلاب جدید الورود امسال یادآور شد: از بین 228 داوطلب ورود به حوزه علمیه خواهران لرستان، پس از برگزاری آزمون ها و مراحل گزینشی موفق به جذب 127 طلبه جدیدالورود در سطح دو شدیم.

مهرابی اظهار داشت: در سطح سه نیز امسال از بین 64 داوطلب، 25 نفر جذب مدارس علمیه سطح سه خواهران شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: هم اکنون تعداد طلاب سطح دو در مدارس علمیه خواهران لرستان، یک هزار و 77 نفر هستند.   

وی حوزه علمیه خواهران را ظرفیتی عظیم در تربیت و پرورش نسلی انقلابی خواند و گفت: طلاب خواهر با توجه به استعدادها و توانمندی هایی که در رشته های تخصصی کسب می کنند می توانند در آینده نقش آفرین باشند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات