۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۶۲۴۰۵۵

۵۰۰ پاکبان شهرداری تهران در نجف و کوفه فعال هستند

۵۰۰ پاکبان شهرداری تهران در نجف و کوفه فعال هستند
نماینده شهرداری تهران مستقر در شهر نجف اعلام کرد:‌ برای مراسم اربعین امسال ۴۰۰ نیروی خدمات شهری ما در نجف و ۱۰۰ نفر نیز در کوفه عراق به زائران خدمت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، امیرحسین جابر انصاری روز چهارشنبه اظهار داشت: نیروهای شهرداری تهران از سوم تا ۲۳ صفر در شهرهای کوفه و نجف در کنار برادران عراقی در امر نظافت خدمات رسانی دارند.

وی افزود: محدوده نظافت ما در نجف در منطقه مدینه قدیم شامل خیابان‌های منتهی به حرم (شارع الرسول، شارع امام صادق، شارع زین العابدین و بنات الحسن) و صحن حضرت زهرا است.

این مسئول گفت: نیروهای شهرداری تهران در دو نوبت کاری با همکاری عتبه علوی و شهرداری نجف مشغول به خدمت هستند.

جابر انصاری ادامه داد: ۴۰ نیروی آتش نشانی نیز با ۲ دستگاه خودرو اطفا در صحن حضرت فاطمه و مقابل پارکینگ طبقاتی در شهر نجف مستقر هستند.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای آتش نشانی با تجهیزات انفرادی در آشپزخانه های صحن حضرت زهرا و خیابان شیخ طوسی پوشش ایمنی را بر عهده دارند.

نماینده شهردار تهران در نجف به ایجاد اسکان برای پنج هزار زائر در کنار حسینیه امام علی(ع) در زمین فوتبال قدیمی نجف اشاره کرد و گفت: ۵۰ تخته چادر بزرگ با سرویس بهداشتی و حمام نیز برای زائران اباعبدالله در این منطقه که نزدیک ساختمان عتبات است ایجاد کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: ستاد عتبات تامین غذای این تعداد از افراد را بر عهده دارد.

بخشی از خدمات رسانی به زائران اربعین امسال در شهر نجف عراق برعهده ستاد اربعین استان تهران گذاشته شده است.

محمود لطیف
ارسال نظرات