۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۲۴۰۷۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

اربعین فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه است

اربعین فرصتی مناسب برای اشاعه فرهنگ دینی در جامعه است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت اربعین تأکید کرد و گفت: این ایام بهترین فرصت برای اشاعه فرهنگ دینی جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در بازدید از موکب های لرستان از نزدیک در جریان ادامه روند خدمت رسانی به زائران قرار گرفت و گفت: خدمت رسانی به زائران باید به بهترین شکل ممکن ادامه یابد.

وی با ابراز رضایتمندی از روند مطلوب خدمت رسانی موکب های لرستان به زائران اربعین افزود: وجود  عشق، علاقه، اخلاص و محبت خادمین به امام حسین(ع) در موکب ها امری چشمگیر و برجسته است.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: تاکنون بیش از ۳۰ هزار زائر اربعین از استان لرستان عبور کرده اند و این امر فرصتی مناسب برای تقویت بعد اعتقادی، معرفتی و خدمت رسانی به زائران و  معرفی توانمندی ها و ظرفیت های استان است.

وی در ادامه اظهار داشت: باید از ظرفیت اربعین حسینی برای معرفی تشیع و نهضت حسینی بهره مند شد و از نقش اربعین در راستای رشد معنویت در جامعه غافل نشد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: حضور جوانان در موکب های اربعین و خدمت رسانی به زائران ظرفیتی عظیم دیگر در تربیت نسلی انقلابی و ایثارگر است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات