۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۱
کد خبر: ۶۲۴۱۲۴
آیت الله حیدری:

راهپیمایی اربعین پایه های لرزان وهابیت را فرو می ریزد

راهپیمایی اربعین پایه های لرزان وهابیت را فرو می ریزد
آیت الله حیدری گفت: وحدت، محبت و تجمع همگان به سوی محبت اهل البیت(ع) در اربعین، سبب می شود تا پایه های لرزان وهابیت فرو بپاشد.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خاطرنشان کرد: معرفت و عشق به امام حسین (ع) سبب حضور شیعیان و غیر شیعیان علی رغم تفاوت سنی از کشور‌های مختلف شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: عشق و معرفت، نعمتی است که خداوند تبارک و تعالی به برکت امام حسین (ع) در قلب‌ها نهاد که در ادامه با جوشش و ارتباط و ترکیب، آن‌ها تجمع اربعین را خلق کرد.

آیت الله حیدری در رابطه با نقش اربعین در تمدن سازی اسلامی عنوان داشت: معرفت، دانش، محبت، عدالت، وحدت و تجمع مردمی از جمله مؤلفه‌های تمدن سازی اسلامی هستند و تجمع میلیونی مردم در اربعین دربرگیرنده همه مؤلفه‌های مذکور است.

وی با بیان اینکه مخالفان از اربعین وحشت دارند، گفت: تجمع میلیونی اربعین نماد تمدن سازی اسلامی است؛ از این رو وهابیت و همه مخالفان باید از آن هراس داشته و توطئه‌های بسیاری برای جلوگیری از گسترش و اشاعه آن به جهانیان بکنند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اربعین مشت محکم جهان اسلام به تفکر اموی، خارجی گری و ناصبی گری وهابیت است، تصریح کرد: وحدت، محبت و تجمع همگان به سوی محبت اهل البیت (ع) در اربعین، سبب می‌شود تا پایه‌های لرزان وهابیت فرو بپاشد و وهابیون از سرنگونی نظام فاسد خود ترس بسیاری دارند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات