۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۸
کد خبر: ۶۲۴۱۲۷
رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

اربعین بلندگوی نهضت حسینی، آزادگی و حریت است

اربعین بلندگوی نهضت حسینی، آزادگی و حریت است
حجت الاسلام شفیعی گفت: امروزه پیاده‌رویی اربعین حسینی به تنهایی بلندگوی پرطنین و ندای رسای نهضت حسینی، آزادگی و حریت است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محسن شفیعی، رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، عصر امروز در جمع دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه صنعتی شهدای هویزه اظهار داشت: کسانی که توفیق زیارت عتبات عالیات را پیدا نکرده، اما در حال میزبانی و خدمت به زائران هستند، در اجر و ثواب زائران شریک و سهیم هستند.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به اینکه توفیق خدمت‌گزاری به زائران اربعین حسینی برای مردم خوزستان افتخار بزرگی است، بیان داشت: این استان که کربلای ایران و خاک آن نیز آغشته به خون هزاران شهید است، افتخار می‌کند که امروز معبر و مسیر عبور زائران کربلای حسینی است.

این مقام مسؤول عنوان داشت: مردم استان خوزستان تمام قامت از زائران اربعین حسینی استقبال و این خدمت‌رسانی تا بازگشت کامل زائران اباعبدالله الحسین (ع) به استان‌های خود استمرار پیدا می‌کند.

حجت الاسلام شفیعی جایگاه اربعین حسینی در نهضت اباعبدالله الحسین (ع) را جایگاه بزرگی برشمرد و تأکید کرد: همانگونه که نقش‌آفرین اول حادثه عاشورا حضرت سیدالشهدا (ع) است، نقش‌آفرین اول اربعین نیز امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) هستند.

وی ادامه داد: امروزه پیاده‌رویی اربعین حسینی به تنهایی بلندگوی پرطنین و ندای رسای نهضت حسینی، آزادگی و حریت است.

رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به اینکه حرکت عظیم اربعین حسینی فرامنطقه‌ای، فراجغرافیایی و فرا قومی است، اضافه کرد: این حرکت به فرصت بزرگ برای تأمل در ظهور امام زمان (عج) تبدیل شده، وقتی که دین می‌تواند و قدرت دارد که جمعیت عظیمی را در اربعین گرد هم بیاورد و این چنین خیزشی را مدیریت کند، بدون تردید برای ظهور امام زمان (عج) خیل آزادگان و انسان‌های آزاده عالم به هم خواهند پیوست و نهضت جهانی حضرت حجت (عج) با رهبری وی و نقش‌آفرینی آزادگان عالم به نتیجه خواهد رسید.

حجت الاسلام شفیعی گفت: امروز پیاده‌روی اربعین حسینی به تنهایی پیام رسا و روشن آزادگی، حریت و عزت را به سراسر عالم انتشار، مکتب حسینی را پر نام و نشان و نهضت حسینی را بیشتر از گذشته به رخ می‌کشد و آزادگی را ندا می‌دهد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات