۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۲۴۱۲۸
حجت الاسلام حیدری خبر داد؛

ارائه خدمات روزانه به ۲۰ هزار زائر از سوی موکب اوقاف مازندران در سامرا

ارائه خدمات روزانه به ۲۰ هزار زائر از سوی موکب اوقاف مازندران در سامرا
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به استقرار موکب این اداره کل در شهر مقدس سامرا از ارائه خدمات از سوی این موکب روزانه به ۲۰ هزار زائر در این شهر خبر داد.
حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به استقرار موکب این اداره کل در شهر مقدس سامرا از ارائه خدمات از سوی این موکب روزانه به ۲۰ هزار زائر در این شهر خبر داد.
 
وی با اشاره به این که موکب اوقاف مازندران برای سومین سال متوالی در کشور عراق برپا شده است، افزود: این خدمات رسانی موکب اوقاف از هفدهم مهر در شهر مقدس سامرا آغاز و تا سوم آبان ماه ادامه خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که خدمات رسانی موکب اوقاف مازندران به زائران حسینی به صورت شبانه روزی است، خاطرنشان کرد: خدمت رسانی به زائران امام حسین (ع) افتخار بزرگی است که نصیب خادمان حسینی شده است.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که پیاده روی اربعین حسینی امسال با عظمت‌تر از هر زمان دیگری در حال برگزاری شده است، گفت: این حضور حماسی در شرایطی است که دشمنان همه توان خود را برای کاهش حضور عاشقان حسینی در این اجتماع عظیم به کار گرفته اند.
 
حجت الاسلام حیدری با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی هر سال با عظمت‌تر از گذشته برگزار می‌شود، افزود: این اجتماع عظیم به یک جنبش جهانی در برابر دشمنان تبدیل شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن نمی‌تواند چنین حضور با عظمتی را درک کند، بیان داشت: این حضور نشان دهنده جهانی شدن آرمان‌ها و ارزش‌های عاشورایی در جهان امروز است.
 
مدیر کل اوقاف مازندران با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی به بستری برای وحدت امت اسلامی تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: دشمنان مسلمانان که سال‌ها تلاش کردند تفرقه و اختلاف را در کشور‌های اسلامی منطقه رواج دهند، امروز به دلیل گسترش چنین اجتماع عظیمی شکست خورده اند.
 
حجت الاسلام حیدری با اشاره به این که حضور میلیونی امت اسلامی در پیاده روی اربعین حسینی پیام روشنی برای دشمنان اسلام و اهل بیت (ع) دارد، افزود: اگر مسلمانان در همه مسائل با وحدت داشته باشند می‌توانند بسیاری از توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات