۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲
کد خبر: ۶۲۴۱۲۹
حجت الاسلام خوبانی:

طرح موضوع رفراندوم، فرار مسؤولان از پاسخگویی عملکرد ضعیف خود است

طرح موضوع رفراندوم، فرار مسؤولان از پاسخگویی عملکرد ضعیف خود است
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر به طرح موضوع رفراندوم از سوی برخی مسؤولان اشاره کرد و آن را فرار به جلوی مسؤولان برای پاسخگویی در برابر عملکرد ضعیف خود دانست.
حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به طرح موضوع رفراندوم از سوی برخی مسؤولان اشاره کرد و آن را فرار به جلوی مسؤولان برای پاسخگویی در برابر عملکرد ضعیف خود دانست.
 
وی با بیان این که مسؤولان به جای طرح این گونه مسائل انحرافی به بازخوانی عملکرد خود در سال‌های اخیر بپردازند، افزود: متأسفانه امروز مردم از عملکرد مسؤولان در حوزه‌های مختلف به ویژه بخش اقتصادی راضی نیستند.
 
حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که نباید اذهان عمومی را با طرح چنین مسائلی منحرف کرد، بیان داشت: امروز مهم‌ترین وظیفه مسؤولان کشور کاهش مشکلات اقتصادی و خدمت صادقانه به مردم است.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که عملکرد دولت در حوزه اقتصادی به هیچ عنوان قابل قبول نیست، تصریح کرد: افزایش بی رویه قیمت ها، وجود تورم افسارگسیخته در کشور و همچنین کاهش قدرت خرید مردم مسائل مهمی است که مسؤولان اجرایی کشور باید نسبت به آن پاسخگو باشند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که بخش مهمی از این مشکلات اقتصادی کشور ناشی از عملکرد ضعیف مسؤولان است، بیان داشت: مقصر دانستن آمریکا از سوی مسؤولان در مسائلی که امروز با آن مواجه هستیم سرپوش گذاشتن بر عملکرد ضعیف خود است.
 
حجت الاسلام خوبانی با بیان این که متأسفانه علیرغم تأکید بسیار مقام معظم رهبری مسؤولان ظرفیت‌های داخلی را نادیده گرفته و همواره سخن از ارتباط با بیرون می‌زنند، خاطرنشان کرد: تعامل با سایر کشور ایرادی ندارد، اما نباید به بهانه این تعامل همه پتانسیل‌های داخلی را نادیده گرفت.
 
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با تأکید براین که متأسفانه ظرفیت‌های داخلی بسیاری به دلیل بی توجهی مسؤولان هدر رفته است، بیان داشت: در سال‌های اخیر همه توان دولت صرف مذاکره بی حاصل با کشور‌های غربی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز همه دغدغه مسؤولان ما باید رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم با بهره گیری از ظرفیت‌های بومی باشد، خاطرنشان کرد: نباید فرصت و وقت کشور و ملت را با مذاکرات بی حاصل با اروپا هدر داد./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
داداش رفت زندان خودش شروع کرده فرافکنی
2
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
واقعا رفع دغدغه‌های اقتصادی مردم باید از اولویت های دولت مردان و همه ارکان نظام باشد
2
0