۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۶۲۴۱۳۳
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اربعین در گذر زمان» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اربعین در گذر زمان» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «اربعین در گذر زمان» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی به صورت رایگان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اربعین در گذر زمان» اظهار داشت: کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی جهت پاسداشت، ترویج و تبیین آیین پرشکوه و حرکت آفرین اربعین، تبیین عقبه‌های فکری و تاریخی آن را از مسئولیت‌های خطیر خود دانسته، اقدام به تولید و تدوین محتوا‌هایی در قالب‌های مختلف در این راستا نموده است.

وی گفت: از جمله این محتواها، کتاب «اربعین در گذر زمان» است که توسط جناب دکتر یعقوب توکلی، تدوین و منتشر شده است. بدان امید که بتواند در جهت انجام رسالت خود، گامی هرچند کوتاه برداشته باشد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: مراسم با شکوه اربعین حسینی در کربلای معلی با هوشمندی و هربری داهیانه ائمه اطهار (ع) به یک سنت جاوید و تراث ماندگار در صیانت و انتقال پیام نهضت بزرگ عاشورا بدل شده است.

وی افزود: این تراث ارزشمند با مجاهدت علمای بزرگی، چون فقیه بزرگ و نواندیش آیت الله العظمی شیخ انصاری (ره) و مرحوم عالم بزرگوار محدث نوری (ره) و بزرگ اندیشان فقاهت و معارف اهل بیت (ع) به عنوان یک سرمایه ارزشمند اجتماعی و عامل هویت بخشی و انسجام و اقتدار پیروان اهل بیت علیهم السلام به ودیعت به ما رسیده است که به یمن انفاس قدسی حضرت سید الشهدا (ع) در اوضاع پیچیده و فتنه آلود جهان اسلام ناب درخشید.

وی به معرفی کتاب «اربعین در گذر زمان» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته یعقوب توکلی است که در کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تهیه شده و در سازمان حج و زیارت به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «اربعین در گذر زمان» با ۴۸ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات