۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۶۲۴۱۳۴
به صورت رایگان؛

انتشار ننسخه الکترونیکی کتاب «احکام فقهی مورد ابتلا در سفر عتبات عالیات»

انتشار ننسخه الکترونیکی کتاب «احکام فقهی مورد ابتلا در سفر عتبات عالیات»
نسخه الکترونیکی کتاب «احکام فقهی مورد ابتلا در سفر عتبات عالیات» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «احکام فقهی مورد ابتلا در سفر عتبات عالیات» اظهار داشت: حضور مشتاقان حسینی در موسم اربعین در عتبات عالیات، نیاز‌ها و انتظاراتی را در عرصه‌ها و حوزه‌های مختلف ایجاد می­ کند؛ از جمله مهمترین این نیازها، حوزه‌های معرفتی و احکام شرعی می­ باشد.

وی گفت: بی تردید زائران عزیز در این سفر معنوی از متصدیان تبلیغی و فرهنگی انتظار دارند تا فضا و عرصه را برای حضور، مطابق شریعت اسلامی و آموزش‌های اسلام فراهم آورند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اولین گام در راستای برآورده ساختن و پاسخگویی به این انتظار و نیاز، آگاهی بخشی به زائران و دسترسی ایشان به احکام مورد ابتلا در این سفر می‌باشد.

وی افزود: به همین منظور با توجه به ابعاد مختلف و تجارب به دست آمده از این آیین باشکوه در سال‌های گذشته، کمیته فرهنگی و آموزشی، مجموعه احکام فقهی مورد ابتلا را استخراج و تدوین نموده تا در اخیار مبلغان و زائران عزیز قرار گیرد.

وی به معرفی کتاب «احکام فقهی مورد ابتلا در سفر عتبات عالیات» پرداخت و افزود: این کتاب نوشته منصور مظاهری است که در کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین تهیه شده و در انتشارات سازمان حج و زیارت به چاپ رسیده است.

پهلوانی افزود: کتاب «احکام فقهی مورد ابتلا در سفر عتبات عالیات» با ۸۴ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات