۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۲۴۱۴۶
استاد حوزه علمیه:

تشکیل امت واحده، آرمان اسلام برای نابودی مستکبران و ظالمان عالم است

تشکیل امت واحده، آرمان اسلام برای نابودی مستکبران و ظالمان عالم است
استاد حوزه علمیه تشکیل امت واحده را آرمان اسلام برای نابودی مستکبران و ظالمان عالم دانست و گفت: عاقبت آل سعود چیزی جز عاقبت بنی امیه نیست.

حجت الاسلام مظفری میانجی نماینده حضرات آیات شبیری زنجانی و علوی گرگانی در تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با استناد به کلام رسول خدا(ص) که می فرمایند: حرارت درونی عشق و محبت حسین(ع) هرگز سرد و خاموش نمی شود، گفت: حضرت با دید نبوتی که داشتند این بیانات را فرمودند و ما امروز شاهد تحقق آن فرمایشات هستیم.

وی افزود: زمانی که به یک فضیلت از فضائل انسانی عمل می شود دیگر سجایای اخلاقی آدمی نیز مورد توجه قرار گرفته و رواج پیدا می کند؛ همین اعمال و کردار های نیک است که اسلام را در نظر اغیار و دشمنان با شکوه و مجلل جلوه می دهد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: ممکن است یک اجتماع در نتیجه عمل نکردن به قوانین اسلام، دین و آئین اسلام را در انظار اجانب زشت و بدنما جلوه دهند و در مقابل آن جمعیت دیگر در اثر اهمیت به مبانی اسلام و احتفاظ به فضایل و مکارم، آئین مقدس اسلام را مزین و کامل العیار جلوه دهند؛ اباعبدالله الحسین(ع) مجسمه تمام فضائل انسانی و ایمانی هستند برای همین مورد توجه قلوب پاک قرار می گیرند.

حجت الاسلام مظفری میانجی با بیان اینکه اصل و بنای اسلام محبت به اهل بیت(ع) است، اظهار داشت: پیامبراکرم(ص) محبت اهل بیت(ع) را از اصول دین می دانند؛ حال با توجه به مغلطه هایی که اخیرا از ناحیه مغرضین آل سعود و آمریکایی ها و انگلیسی ها در رسانه ها و فضای مجازی خودشان صورت می پذیرد تا به گونه ای حرکت پیاده روی اربعین حسینی را تضعیف کنند همه در راستای ضربه زدن به دین است.

وی افزود: ایرانیان در محبت ورزیدن به خاندان عصمت و طهارت(ع) همیشه ثابت قدم بودند و حکام آل سعود لازم است برای رسیدن به این یقین تاریخ را مرور کنند و عاقبت بنی امیه را ببینند بنی امیه برای آنکه نام رسول الله(ص) از مناره‌ها شنیده نشود خاندان ایشان را به فجیع ترین شکل به شهادت رساندند در حالی که خداوند آنان را منفور گرداند و حکومتشان نابود کرد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: بنی عباسی نیز با عوام فریبی بر سر قدرت آمد آنان نیز در حق خاندان عصمت و طهارت(ع) جفا کردند تا آنجائیکه بارها قبر مطهر حضرت سیدالشهدا(ع) را ویران کردند و شخم زدند و از هیج ظلمی در حق زائران حسینی کوتاهی نکردند. وهابیت خبیث نیز سال 1316 هجری قمری در خراب کردن، آتش زدن و غارت گری اموال حرم مطهر امام حسین(ع) پیشگام همه دشمنان بودند.

حجت الاسلام مظفری میانجی با بیان اینکه امام حسین(ع) اقامه کننده توحید بودند، گفت: خداوند متعال محبت امام حسین(ع) را در هر عصر و دوره ای در قلوب بندگان صالحش قرار می دهد و بارگاهی با عظمت تر برای حضرت ساختند و هر ساله بر تعداد زائران ایشان می افزاید.

وی افزود: قیام ها و انقلاب های فراوانی در طول تاریخ با الگوگیری از حادثه کربلا ایجاد شده است و این دلیل اصلی هراس دشمنان از فرهنگ حسینی است؛ چه بسا افراد و گروه های اندک و بدون سلاحی بودند که باور داشتند می توانند در برابر حکومت های پرقدرت و زورگو قیام کنند و پیروز شوند.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: نکته بعدی هم اینکه حکومت های ظالم و مستکبر و دیکتاتور، از اتفاق و اتحاد مسلمانان در هراسند چراکه می داند اگر مسلمانان امت واحده شوند و علیه آنها قیام کنند نابودی آنان قطعی است./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات