۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۲۴۱۸۴
معاون حوزه علمیه مازندران:

مذاکره و تعامل با غرب هیچ نفعی برای کشور ندارد

مذاکره و تعامل با غرب هیچ نفعی برای کشور ندارد
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که مذاکره و تعامل با غرب هیچ نفعی برای کشورمان نخواهد داشت، گفت: کشور‌های غربی همواره در پی منافع نامشروع خود در ایران اسلامی بودند.
حجت الاسلام جواد تقی زاده، معاون حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ایستادگی و مقاومت را رمز پیشرفت‌های چهل ساله ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف دانست.
 
وی با بیان این که مذاکره و تعامل با غرب هیچ نفعی برای کشورمان نخواهد داشت، افزود: کشور‌های غربی همواره در پی منافع نامشروع خود در ایران اسلامی بودند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که غربی‌ها همواره به دنبال امتیاز گیری از کشورمان برای تحقق منافع نامشروع خود هستند، ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر همواره بر عدم اعتماد به اروپا و آمریکا به مسؤولان هشدار داده بودند.
 
حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر این که کشور را نمی‌توان با وعده‌های نسیه و توخالی چند کشور اروپایی معطل گذاشت، بیان داشت: همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مسؤولان باید از اروپایی به طور کلی قطع امید کنند.
 
وی با بیان این که راه پیشرفت کشور امروز تکیه بر توان داخلی و ظرفیت‌های بومی است، ادامه داد: نباید به بهانه ارتباط با بیرون، توانمندی‌های بومی را به طور کلی فراموش کنیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مقام معظم رهبری در همان ابتدای سال راه پیشرفت و توسعه کشور را به مسؤولان نشان دادند، بیان داشت: حمایت از رونق داخل یکی اثرگذارترین اقدامات در جهت توسعه و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف است.
 
حجت الاسلام تقی زاده با بیان این که اروپایی‌ها در جریان مذاکره با مقامات کشورمان در پی مسائل دیگری هستند، افزود: هدف مقامات اروپایی در ماه‌های اخیر برای مذاکره با ایران اسلامی، محدود کشور مان در مسائل نظامی و منطقه‌ای است.
 
وی با اشاره به این که آمریکایی‌ها پس از شکست در برابر جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی، مجبور به ترک منطقه شده اند، بیان داشت: فشارها، تهدید‌ها و تحریم‌هایی که آمریکایی‌ها علیه ملت بزرگ ایران وضع کرده اند به دلیل شکست‌های متعددی است که آن‌ها در سال‌های اخیر از جبهه مقاومت متحل شده اند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات