۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۲۴۲۳۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

پیاده روی اربعین فریادی رسا و رسانه‌ای بی همتا است

پیاده روی اربعین فریادی رسا و رسانه‌ای بی همتا است
آیت الله نمازی گفت: پیاده روی عظیم مسلمانان در اربعین حسینی فریادی رسا و رسانه‌ای بی همتا است که در دنیا موجی را ایجاد کرده و بیانگر حقیقت ناب شعار حب الحسین یجمعنا است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، صحنه های حادثه عاشورا را قابل توصیف و تعریف دانست و گفت: امروز با وجود گذشت 1380 سال از واقعه عاشورا همچنان سوریه و دمشق و کربلا در متن تاریخ و حرکت اسلام قرار دارد.

وی افزود: بعد از حضور تروریست های داعش در سوریه و عراق جوان های غیور شیعه و مدافعان حرم از سراسر جهان با حضور در سوریه و عراق به مقابله با داعش و دفاع از حریم ولایت برخاسته و به پیروزی رسیدند.

آیت الله نمازی در ادامه به فرازهای مهمی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بازدید از دانشگاه امام حسین(ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امروز که دشمن هرروز به یک شکل و شیوه خاصی قصد دور زدن شیعیان را دارد، برای مقابله با دشمن باید به پیشرفته ترین سلاح ها مجهز شد.

وی ادامه داد: حرکت و اجتماع عظیم و میلیونی زائران در مسیر حرکت به کربلا در واقع حرکت به سمت قله افتخار و فداکاری و شهادت است و قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی را تجلی دوباره می دهد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه حرکت کاروان اهل بیت(ع) در شام طوفانی را بر پا کرد، ادامه داد: طوفان حرکت اهل بیت(ع) در فاصله عاشورا تا اربعین در اختناق عجیب آن دوران سبب منقلب شدن اوضاع و در نهایت سرنگونی رژیم سفیانی شد.

آیت الله نمازی گفت: امروز نیز دشمن چه بفهمد و چه نفهمد آثار و دستاوردهای واقعه کربلا و عاشورا بیانگر این است که اسراری در آن نهفته است.

وی ادامه داد: پیاده روی عظیم مسلمانان در اربعین حسینی از کشورهای مختلف و فرقه های مختلف اسلام و حتی برخی ادیان دیگر فریادی رسا و رسانه ای بی همتا است که در دنیا موجی را ایجاد کرده و بیانگر این است که شعار پرمعنای حب الحسین یجمعنا یک حقیقت ناب است.

نماینده ولی فقیه در کاشان در ادامه دستگیری مدیرکانال آمد نیوز را حائز اهمیت دانست و با تقدیر و تشکر از سربازان جان برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: دستگیری مهره اصلی ضد انقلاب در غرب با استفاده از تاکتیک های امنیتی و اطلاعاتی نیروهای سپاه پاسداران سبب بهت و حیرت جهانیان شد.

آیت الله نمازی دستگیری سرکرده ضد انقلاب را به رهبر معظم انقلاب، ملت ایران و سپاه پاسداران و سربازان گنام امام زمان(عج) تبریک گفت و یادآور شد: دستگیری روح الله زم هنوز هم برای دستگاه های اطلاعاتی جهان در هاله ای از ابهام قرار دارد که چگونه به دام سربازان گمنام امام زمان (عج) افتاده است.

نماینده ولی فقیه در کاشان همچنین ساخت هواپیمای جنگی جت پیشرفته ایران از سوی صنایع نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران را حائز اهمیت و موفقیت بزرگی دانست و ساخت آنرا به ملت ایران تبریک گفت./1307/پ202/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰
لطفا غاط املایی را در پارگراف یکی به آخر اصلاح فرمایید
سربازان گنام امام زمان(عج) تبریک گفت
0
0