۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۶۲۴۲۴۳
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

با دستگیری مدیر آمدنیوز، نفوذی‌ها هم شناسایی می‌شوند

با دستگیری مدیر آمدنیوز، نفوذی‌ها هم شناسایی می‌شوند
آیت الله طباطبایی نژاد دستگیری مدیر آمد نیوز را نظیر شکار پهپاد آمریکایی خواند و گفت: افراد نفوذی نیز با دستگیری این فرد شناسایی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، ضمن تبریک بازداشت روح الله زم مدیر کانال تگلرامی معاند آمد نیوز، گفت: این فرد خائن تحت حمایت و نظر سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه و آمریکا و رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کرد.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی از آمد نیوز حمایت مالی می‌کرد و این کانال مأموریت داشت تا در میان مردم بدبینی نسبت به کشور و نظام مقدس اسلامی ایجاد کند و با شایعه افکنی و دروغ پردازی میان مردم دو دستگی و تفرقه ایجاد کند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به حیرت رسانه‌های معاند و دستگاه‌های اطلاعاتی دشمن از چگونگی بازداشت روح الله زم مدیر کانال آمد نیوز، اظهار کرد: قطعا دستگیری این فرد ساده نبوده و ترفندها و روش‌های خاصی برای بازداشت او به کار گرفته شده است، بازداشت این فرد خائن مانند شکار پهپاد آمریکایی و توقیف نفتکش انگلیس مهم و ارزشمند است.

آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه دستگیری روح الله زم موجب شناسایی افراد و خط‌های باطل و خائن درون کشور خواهد شد، عنوان کرد: شناسایی نفوذی‌های داخلی بسیار مهم است و دستگیری این فرد در این زمینه بسیار اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با تأکید بر ضرورت ساماندگی مسیر راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق، تصریح کرد: در چند سال آینده مراسم اربعین همزمان با تابستان و گرمی هوا خواهد بود به همین منظور از همین حالا باید به فکر تدابیر لازم برای آن زمان باشیم که ساماندهی شرایط بین الحرمین و ایجاد لوله کشی آب در مسیر نجف تا کربلا و تعریض جاده‌ها و ایجاد فضای سبز و درختکاری در این مسیر از جمله این اقدامات است.

وی به فعالیت‌های عمرانی مثبت در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: در راه ساماندهی شرایط سفر به کربلا و پیاده روی اربعین حسینی مردم نیز یاری رسان مسؤولان خواهند بود و لازم است از ظرفیت‌های کشور عراق نیز استفاده شود./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات