۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۲۴۲۸۱

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد به سمت حرم رضوی برگزار شد

پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مشهد به سمت حرم رضوی برگزار شد
جاماندگان اربعین حسینی امروز مسیر ۱۲ کیلومتری بوستان ملت تا حرم مطهر رضوی را پیاده روی کرده و به عزاداری پرداختند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با اربعین حسینی، عاشقان سیدالشهدا(ع) همگام با دلدادگان ابا عبدالله(ع) در سراسر کشور در اجتماع عظیم مسیر بوستان ملت تا حرم مطهر ثامن الحجج(ع) را پیاده روی کردند.

بنابراین گزارش جاماندگان از همایش پیاده روی اربعین در کربلای معلا امروز در مشهد با نوحه خوانی و سینه زنی به عزاداری پرداخته و در مظلویمت امام شهید خود اشک ماتم ریختند همچنین با امام خود پیمان بستند که آرمان های ایشان را زنده نگه داشته و در جهت تحقق اهداف سیدالشهدا(ع) در زندگی گام بر دارند.

براساس این گزارش جمعیت عظیم از زن و مردم و کودک و پیر و جوان در این همایش عظیم شرکت کرده و مسیر بوستان ملت به سمت بلوار معلم، میدان استقلال، بلوار فردوسی و چهارراه ابوطالب، میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را پیاده روی کردند.

این عزادارن حسینی در حرم مطهر رضوی به جمع عظیم عزاداران و عاشقان حسینی در حرم مطهر پیوسته و هم نوا با دیگر زائران و مجاروانی که در سوگ سیدالشهدا(ع) سیاه پوش بودند، به عزاداری پرداختند.

گفتنی است؛ در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از جمله کاشمر نیز همایش عظیم پیاده روی جاماندگان از اربعین (حرم تا حرم) از مقابل امامزاده سیدحمزه(ع) تا آستان مقدس سید مرتضی(ع) برگزار شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات